הליכוד: נחרים את הוועדות

    איתי גדסי No Comments on הליכוד: נחרים את הוועדות

    בהודעת מפלגת הליכוד לאחר הקמת הוועדות אמש על ידי כחול לבן נאמר כי "כחול לבן יחד עם ליברמן והמשותפת החליטו לגזול את הכנסת משניים וחצי מיליון מצביעי מחנה הימין. מחנה הימין לא יתן לזה יד"

    סיעת הליכוד צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במפלגת הליכוד מתייחסים להתנהלות כחול לבן אמש (שני) בכנסת עם הקמת הוודעות הזמניות, כשבראשם עומדים אנשי גוש השמאל בלבד, ללא חלוקה שיוויונית בין המפלגות כמקובל – ותוקפים בחריפות: "כחול לבן יחד עם ליברמן והמשותפת החליטו לגזול את הכנסת משניים וחצי מיליון מצביעי מחנה הימין", מאשימים בליכוד.

    עוד אומרים בליכוד: "תוך דורסנות חסרת תקדים והתעלמות מכל נוהג קיים מאז ומעולם בכנסת, הם החליטו להקים לא פחות משש ועדות זמניות כשבכולן קבעו רוב לעצמם כשנציג מטעמם עומד בראשן, וזאת בניגוד מוחלט לחלוקת המנדטים הכוללת בין סיעות הכנסת ומהנוהל המקובל מזה 22 כנסות".

    לפיכך, בליכוד מצהירים כי בכוונתם ובכוונת הגוש כולו להחרים את אותן הוודעות. לדבריהם "מחנה הימין לא יתן לזה יד ולא ישתתף בדיונים ובהצבעות הלא דמוקרטיות הללו שדורסות ומתעלמות מ-58 חברי כנסת שהעם בחר".

    "נמשיך להיאבק נגד ההתנהלות הבריונית והלא דמוקרטית של קואליציית גנץ-לפיד, ליברמן והיבא יזבק בשמם של כל אזרחי ישראל", מסרו במפלגה.



    0 תגובות