מתחם ייעודי לנשים ויולדות עם חשד לקורונה

    admin2 No Comments on מתחם ייעודי לנשים ויולדות עם חשד לקורונה

    מתחם מיוחד לנשים ויולדות עם חשד לקורונה נפתח במרכז הרפואי 'הלל יפה' בחדרה וישמש ליולדות עם חשד לקורונה בלבד. המתחם ממוקם בנפרד מהמיון והמחלקות המאשפזות

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במרכז הרפואי 'הלל יפה' בחדרה נפתח מתחם מיוחד לנשים ויולדות עם חשד לקורונה. המתחם ממוקם בנפרד מהמיון והמחלקות המאשפזות, ויטפל אך ורק בנשים או ביולדות החשודות לנגיף הקורונה. הצוות במתחם הינו צוות ייעודי מתוך אגף נשים ויולדות והוא ינוהל תחת פיקוחם של פרופ' מוטי חלק, מנהל האגף, ואורלי בסיס, המפקחת הקלינית של האגף.

    המתחם הייעודי, שזכה לשם "מתחם יהלום", כולל מיון נשים ויולדות, שני חדרי לידה, 3 חדרי התאוששות אחרי לידה וחמישה חדרים ייעודים לנשים ויולדות, החשודות לנגיף הקורונה. לציין כי, במידה שתגיע מטופלת שהתוצאה עבורה תהיה חיובית היא תועבר, בהתאם לנהלי משרד הבריאות בנידון, לבידוד במחלקה לזיהומיות א' בה שוהים חולים מאומתים לקורונה. במתחם זה ישנו חדר מותאם לנשים אחרי לידה. אישה שתהיה מאומתת לקורונה בטרם הלידה, תלד במתחם נפרד ומבודד.

    פרופ' מוטי חלק: "נשים ויולדות המגיעות אלינו למרכז הרפואי צריכות להרגיש בטוחות – כפי שאנחנו עושים זאת בשגרה, כך גם בחירום. הצוות שלנו ערוך ומוכן, בתקווה שלא נצטרך. אבל אם כן – נדע, כרגיל, לתת את השירות המקצועי והמסור ביותר".

    מער



    0 תגובות