מסר מווהאן לרמב"ם: נראה שהצלחנו לנצח את הקורונה, דואגים לשלומכם

    אבי יעקב 1 Comment on מסר מווהאן לרמב"ם: נראה שהצלחנו לנצח את הקורונה, דואגים לשלומכם

    רופאים מבית חולים בסין שביקרו בישראל בעבר למטרת התלמדות, פנו לרופאים בבית החולים רמב"ם אותם הם מכירים מהעבר וביקשו לעודד ולהעביר מסר ומספר טיפים: "נראה שניצחנו את הקורונה, בקרוב אצלכם"

    בית החולים רמב"ם בחיפה
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גורמים בבית החולים רמב"ם קיבלו בימים האחרונים פניה מפתיעה מאחד המקומות הכי ידועים בעולם בעת הזו  – העיר וואהן שבסין, שם החלה התפרצות הקורונה לפני כמה חודשים.

    את הפניה עשו שני רופאים סינים המוצבים בעיר ומטפלים בתושבים הרבים מאז החלה ההתפרצות. השניים שהו בעבר ברמב"ם במסגרת פרויקט חשיפה לצוותים רפואיים מסין, אשר הגיעו לחיפה לפרקי זמן של שלושה חודשים, כדי ללמוד מקרוב כיצד מתנהל בית חולים ציבורי גדול בישראל.

    הרופאים, ששהו ברמב"ם לפני כשנתיים, יצרו קשרים במרכז הרפואי ושולחים מסרים מעת לעת לחברים שהותירו בארץ.

    כאמור, לפני כמה ימים התקבלה פניה מהשניים, אשר החליטו להשתמש בכל הידע שנצבר אצלם בחודשיים האחרונים כדי לעזור לקולגות בישראל.

    הרופאים הסינים העבירו קבצי מידע גדולים המתעדים את ההתנהלות שלהם מול החולים השונים והמחלה המסתורית, מאז התפרצה בינואר השנה ועד היום, כאשר הם מתארים את המצב מנקודת מבטם של אלו העומדים בחזית ההתמודדות עם מוקד ההתפרצות הראשון בעולם והגדול ביותר שהיה עד לאחרונה.

    בימים אלו בוואהן כבר מתארים תמונת מצב שונה, כאשר הלך הרוח שם הוא של "ניצחון" על הקורונה.

    "היי, קוראים לי וואנג לינה ואני הייתי סטודנטית במחלקת קרדיולוגיה של רמב"ם לפני כשנתיים", כתבה אחת הרופאות לגורמים ברמב"ם, "אני קרדיולוגית, אבל מטפלת בוואהן בטווח של מחלות ובכל החולים – קלים וקשים. המפתח לניצחון על המחלה הוא בידוד!" קובעת הרופאה במכתב לגורמים ברמב"ם ומוסיפה, "כולם פה בבידוד, למעט את הצוות הרפואי".

    לינה מספרת כי היא עובדת בימים אלו בבית חולים המכיל 400 מיטות, אך מאז שהחלה לעבוד בוואהן, לפני כחודשיים, ראתה יותר מ-2,000 חולים. "עכשיו אנחנו חוגגים את הניצחון שלנו על הנגיף, ומוכנים לעזור לחברים שלנו בישראל", היא מסכמת את ההתכתבות.

    "אין ספק שאנחנו מסוקרנים לדעת יותר על המתרחש בוואהן", אומרים ברמב"ם בעקבות הפניה ומוסיפים, "אנחנו מודים לחברים שלנו בסין על הדאגה ומקווים שגם אנחנו נוכל להיות שותפים לתחושות הניצחון בקרוב".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שיפסיקו לייצר בעיות – זה העזרה הכי גדולה לכל העולם
      ובכל אופן יפה שיש כאלה שאכפת להם