אין כמו הרגע שהבית מוכן לפסח ונשאר רק עוד דבר אחד

    עפר גדנקן No Comments on אין כמו הרגע שהבית מוכן לפסח ונשאר רק עוד דבר אחד

    להחליף משחות ומברשות שיניים!
    טוב שגם השנה קולגייט מספקת לכל בית ישראל מגוון מוצרים כשרים לפסח למהדרין

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת חג הפסח, כולנו מקפידים להתחדש עם מוצרים חדשים להיגיינת הפה כשרים לפסח: משחות, מי פה ומברשות שיניים.

    קולגייט מאמינה שלכולם מגיע לחייך, ומחויבת לדאוג לחיוך של כולנו החל משנת 1806 ועד היום. במסגרת הפעילות של החברה בישראל, מתוך אכפתיות ודאגה לקהילה, דואגת קולגייט גם השנה לספק מגוון רחב של מוצרים להיגיינת הפה, המיוצרים במיוחד עבור ישראל כשרים לפסח למהדרין, על מנת שתוכלו ליהנות ממוצריה גם בחג הפסח.

    בתור החברה המובילה בעולם בתחום היגיינת הפה, קולגייט מציעה במשך כל ימות השנה מגוון מוצרים רחב, הנותן מענה לכל צרכי היגיינת הפה – משחות שיניים, מי פה ומברשות- שיניים, – המתאימים לכל סוגי השיניים והחניכיים. לקראת חג הפסח ניתן למצוא את מגוון המוצרים בכשרות מהודרת לפסח.

    מבין מבחר משחות השיניים הכשרות לפסח מבית קולגייט ניתן למצוא את משחות השיניים המתאימות לצרכי הלקוחות השונים בהם: קולגייט טוטאל – הגנה מקיפה ל-12 שעות, קולגייט אופטיק וויט – למראה שיניים לבן יותר, קולגייט הרבל – בתוספת צמחי מרפא לחיזוק השיניים, קולגייט אדומה – להגנה מקסימלית מפני עששת, קולגייט סנסטיב פרו ריליף – להקלה מהירה ולאורך זמן לשיניים רגישות וקולגייט מקס פרש – לנשימה רעננה.

    מבין מבחר מי הפה של קולגייט הכשרים לפסח ניתן למצוא את: קולגייט פלאקס מי פה – – שטיפת פה בטעם מנטה עדין. מסייעת להילחם בפלאק וברובד החיידקים למשך 12 שעות. מגנה בפני בעיות חניכיים ומנקה גם באזורים שלמברשת קשה להגיע אליהם. קולגייט מי פה אופטיק ווייט – למראה שיניים לבנות יותר: מספק הגנה יומיומית כנגד כתמים בשיניים, בעל טעם מנטה מרענן. השימוש במי הפה בטוח לאמייל השן, ומכיל פלאוריד להגנה מפני עששת.

    כמו כן, במסגרת חג הפסח בו אנחנו מחליפים את מברשת השיניים שלנו, קולגייט מציעה מגוון רחב של מברשות שיניים לניקוי יסודי של כל חלל הפה: השיניים, החניכיים, הלחיים והלשון, ומברשות לילדים המותאמות במיוחד למבנה הקטן של חלל הפה, השיניים והחניכיים של הילדים.



    0 תגובות