הוועדה המסדרת לא בחרה יו"ר חדש: עמיר פרץ יחליף זמנית את אידלשטיין

    איתי גדסי 9 Comment on הוועדה המסדרת לא בחרה יו"ר חדש: עמיר פרץ יחליף זמנית את אידלשטיין

    היועמ"ש של הכנסת אמר לחברי הוועדה המסדרת, כי לאור התפטרותו של יו"ר הכנסת שתיכנס לתוקף רק בעוד 48 שעות, אין היתכנות לבחור כרגע יו"ר. גם בג"צ יהסס לקחת החלטה כזו

    Chairman of the Labor party Amir Peretz seen during a press conference with Meretz leader Nitzan Horowitz and party members in Tel Aviv on March 12, 2020. Photo by Tomer Neuberg/Flash90 *** Local Caption *** ??? ????? ????? ???? ????? ?????? ????? ?????? ???? ??? ???? ??????? צילום: פלאש 90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כצפוי: הסתיים הדיון בוועדה המסדרת בראשות אבי ניסנקורן, לא מונה יו"ר כנסת חדש לאור כהונתו של יו"ר הכנסת היוצא שתפקע רק בעוד 48 שעות. יו"ר הועדה ניסנקורן הודיע כי ביום שישי זקן חברי הכנסת עמיר פרץ ייכנס לתפקיד.

    בתגובה לכינוס הועדה המסדרת בראשות אבי ניסנקורן (כחול לבן) לדון על בחירת יו"ר חדש לכנסת. היועץ המשפטי לכנסת, עו"ד איל ינון, השיב לחברי הכנסת בוועדה המסדרת על קריאתם לממש את חוק יסוד הכנסת הקובע שאם התפנתה משרתו של יו"ר הכנסת מכל סיבה, יכהן סגן יו"ר בפועל עד שייבחר יו"ר חדש".

    או לתת סמכות לועדה המסדרת לעלות להצבעה את בחירת יו"ר הכנסת. היועמ"ש אמר: "בפועל יו"ר הכנסת ממשיך לשמש יושב ראש 48 שעות מרגע ההתפטרות ולכן המשרה לא התפנתה. סגן אין כרגע ובאפיק הזה אנחנו בדיוק באותו פלונטר".

    Knesset legal adviser attorney, Eyal Inon attends a vote on the split of Ayelet Shaked, Naftali Bennett and Shuli Mualem from HBayit Yehudi party to a new party called "The New Right", during a Knesset Committee meeting at the Knesset, in Jerusalem on December 30, 2018. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ???? ????? ????? ????? ???? ???? ????? ???? ?????? ????? ????

    פלאש90

    עוד והסיף ינון: "אני לא חושב שאירוע חוקתי בסדר גודל כזה, הוא הזמן הנכון להחליט שמכיוון שיו"ר הכנסת הפר צו בית משפט אנחנו, נפעל בניגוד לאמור בחוק. אני לא חושב שאירוע חוקתי בסדר גודל כזה, להחליט כי כהונתו של יו"ר הכנסת פקעה זה משהו שאנחנו לא יכולים לבצע אותו, אין לזה שום עיגון בשום מקום. זה משהו שבג"צ יכול, וגם הוא לדעתי יהסס לפני שהוא ייקח את זה על עצמו". נכון לעכשיו רק ביום שני הבא יעלה להצבעה בחירת יו"ר חדש לכנסת.



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      יש להגיד לגנץ וליהיר לפיד נגמור לטפל במשבר הקורונה גם אם תנסו להפריע קודם ורק אחר כך נטפל בפוליטיקה שלכם

      1. יאיר לפיד ושלח שני עיתונים שחוסמים את הקמת הממשלה הבאה

    2. 8

      הטמבל התורן נבחר ליו"ר מר עמיר פרץ הדפוק.
      כולו גוש של גאווה.
      גוש של תאווה שלטונית.
      גוש של נבערות.
      גוש של טיפשות.
      גוש של שנאה.
      ועוד תכונות שליליות…. רבות.

    3. 7

      לא, לא יודע מה הסיפור שלכם

    4. 6

      עכשיו נראה כמה ישר עמיר פרץ המסכה תתברר עכשיו אם הוא ממלכתי או עבודה מרץ וזוחל לכחול לבן או יושב ראש של כולם המבחן האחרון של פרץ כן שפם לא שפם לא להיגרר למעשים שירשנו ההסטוריה שלך

    5. 5

      לפיד עיתונאי קטן שרוצה להרוס את המדינה

    6. 4

      שלח ולפיד- שני מכוערים חיצונית ופנימית. הם הסרח עודף של הפוליטיקה.

    7. 3

      שלח ולפיד. שני מכוערים חיצונית הפנימית. שניהם סרח העודף של הפוליטיקה. הם מזיקים יותר מהערבים.