ח"כ מקלב תוקף: "נוטף משופטי ביהמ"ש יהירות בזויה, קלונם צף"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ מקלב תוקף: "נוטף משופטי ביהמ"ש יהירות בזויה, קלונם צף"

    המערכת הפוליטית מימין תוקפת בחריפות את החלטת בג"ץ חסרת התקדים, סמוטריץ': "יבה של יהירות שהיא חוזרת כמו בומרנג"

    Knesset Member Uri Makleb speaks a United Torah Judaism faction meeting in the Israeli parliament on November 20, 2019. Photo by Hadas Parush/FLASH90 *** Local Caption *** ????? ????? ???? ???? ???? צילום: פלאש 90
    11:45
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on השמועה שגרמה לבהלה – וההבהרה של הצדיק הגר"ד קוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התגובות לדורסנות של בג"ץ: ח"כ אורי מקלב חבר הועדה המסדרת תקף את החלטת הבג"ץ הלילה: "בית המשפט מאבד את האימון של אזרחי ישראל, נוטף משופטי ביהמ"ש יהירות בזויה, קלונם צף החוצה" תקף מקלב בחריפות.

    לדבריו, "אם חשבו שופטי ביהמ"ש לשבור את רוחו של יו"ר הכנסת אדלשטיין הם טועים, אדלשטיין למוד נסיון משטרים דיקטטורים, אלו לא מרתעים אותו – רק נחישות כזו של אדלשטין הלמוד ניסיון היא התשובה האמיתית לדיקטטורה השיפוטית, במקום אחר שופטים אלו היו נעמדים לדין, אדלשטיין הפך מאסיר ציון לאסיר בג"ץ". אמר מקלב.

    גם שר התחבורה בצלאל סמוטריץ תקף בחריפות את ההחלטה הדיקטטורית: "‏בג"ץ ממשיך לדהור אל הקיר ומעמיק בחוסר אחריות את המשבר החוקתי שאנחנו בעיצומו. טיבה של יהירות שהיא חוזרת כמו בומרנג", הבהיר השר.

    סמוטריץ' הזהיר כי "לאורך זמן הכנסת לא תישאר אדישה להתערבות הגסה של בג"ץ בענייניה והיא תשים לכך סוף. נדמה שאין איש אחד במחנה הימין שלא מבין היום, באדיבותו של בג"ץ, שזה חייב לקרות, ומהר".

    הלילה החליטו שופטי העליון ךהעמיק את רגלם בתוך המערכת הפוליטית, ובטירוף חסר תקדים קבעו, כי עמיר פרץ ימונה ליו"ר זמני שיכנס כבר היום (חמישי) את המליאה להצבעה על יו"ר הכנסת למרות שעל פי החוק יולי אדלשטיין יו"ר הכנסת עד לאחר 48 שעות. מדובר בהחלטה חסרת תקדים שאפי' כחול לבן לא חלמו שבג"ץ יעזור להם בצורה כזו.



    0 תגובות