שר הביטחון: "בדיקות המוניות נוכל לשחרר את הכלכלה לאחר פסח"

    איתי גדסי No Comments on שר הביטחון: "בדיקות המוניות נוכל לשחרר את הכלכלה לאחר פסח"

    שר הביטחון נפתלי בנט הבהיר את עמדתו בייחס לבדיקות שעורך מד"א לאזרחים, "ללא הקמת מערך בדיקות המוני, לא נוכל לשחרר. ניאלץ להישאר בהסגר לאומי שיפגע אנושות בפרנסת מיליוני ישראלים"

    Yamina party member Naftali Bennett speaks during a conference of The Israel Victory Project in Ramat Gan on September 8, 2019. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ???????? ??????? ??????? ??? ????? ??? ???? ???? צילום: פלאש90
    18:20
    16.04.24
    צבי טסלר No Comments on קרן הפיצויים פותחת הכסף: בדקו, אולי גם אתם זכאים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון נפתלי בנט אמר היום (חמישי) בהתייחסו לכמות הבדיקות שישראל עורכת בהשוואה לעולם, "מכל המחקר שקיים, מכל השיחות שקיימתי עם מומחים בארץ ובחו"ל, עולה מסקנה ברורה: בדיקות לאיתור נשאים ובידודם הן אבן יסוד למלחמה בקורונה"

    יותר מזה הוסיף בנט, "אין 'אקזיט' בלי בדיקות המוניות. כלומר, לא נוכל להרפות מההסגר הכלכלי האסוני (וההכרחי), ללא מערך בדיקות יעיל אשר מנטר מה שקורה,  ומסוגל לאתר ולכבות 'דליקות קטנות' של המגיפה" הסביר בנט.

    לדבריו, "אם נצא למשימה לאומית מרכזית של הקמת מערך בדיקות המוני של כ30,000 בדיקות ביום, להערכתי נוכל לשחרר את הכלכלה לאחר הפסח (לצד עוד פעולות)".

    בנט הזהיר כי "ללא הקמת מערך בדיקות המוני, לא נוכל לשחרר. ניאלץ להישאר בהסגר לאומי שיפגע אנושות בפרנסת מיליוני ישראלים".

    "אמשיך להילחם בכל כוחי להחלטה לאומית להקים מיד מערך לבדיקות המוניות" הבטיח שר הביטחון בסיום דבריו.

    מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב העריך בוועדת הכנסת: "בתוך שבוע נהיה עם כ-200 חולים קשים. המטרה שלנו היא לכבוש את התחלואה ולהגיע למצב שאחרי חג הפסח נוכל לקחת קצת סיכונים".

    בהתייחסו לבדיקת כשיעור מהאוכלוסייה במדינת ישראל, "אנחנו היום כנראה מבצעים יותר בדיקות מכל מדינה אחרת ואנחנו בגישה של "בואו נבדוק כמה שיותר". יותר חשוב מכמה בדיקות בודקים, זה את מי בודקים".



    0 תגובות