כחול לבן מתפרקת סופית: לפיד ויעלון התפצלו מהאיחוד

    איתי גדסי 3 Comment on כחול לבן מתפרקת סופית: לפיד ויעלון התפצלו מהאיחוד

    רעידת אדמה פוליטית: בעקבות כוונתו של יו"ר כחול לבן בני גנץ להיבחר לתפקיד יו"ר הכנסת ולהקים ממשלת אחדות בראשות נתניהו – יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ויו"ר תל"ם משה יעלון הגישו בקשה להתפצל מרשימת כחול לבן ולהקים רשימה חדשה עם השם כחול לבן, ללא חוסן לישראל

    לפיד ויעלון
    Blue and White party chairman Benny Gantz with Blue and White party members Moshe Yaalon and Gabi Ashkenazi at a Blue and White faction meeting in Ramat Gan on December 25, 2019. Photo by Tomer Neuberg/Flash90 *** Local Caption *** áçéøåú éùéáú ñéòä ëçåì ìáï âáé àùëðæé éàéø ìôéã îùä éòìåï צילום: Tomer Neuberg/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות המגעים שמנהל יו"ר 'חוסן לישראל' ח"כ בני גנץ עם ראש הממשלה נתניהו במטרה להקים ממשלת אחדות והתמודדותו של גנץ על תפקיד יו"ר הכנסת במטרה לסייע לנתניהו, רשימת 'כחול לבן' מתפרקת היום סופית.

    יו"ר סיעת תל"ם משה בוגי יעלון ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד הגישו לוועדה המסדרת  של הכנסת בקשה להתפצל מרשימת כחול לבן המורכבת עד עתה מחוסן לישראל, יש עתיד ותל"ם.

    לפיד ויעלון יתפצלו מ'חוסן לישראל' של גנץ ויקימו רשימה חדשה המורכבת מסיעות יש עתיד ותל"ם. השניים ביקשו לשמור על שם הרשימה 'כחול לבן'.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      יאלללללללללללה הביייייתה

    2. 1

      יופי מצוין כחה היה ממשלה חרדית ביוש