ח"כ פנינה תמנו שטה מצטרפת לגנץ: "סומכת על גנץ שעבורו באמת ישראל לפני הכל"

    איתי גדסי 2 Comment on ח"כ פנינה תמנו שטה מצטרפת לגנץ: "סומכת על גנץ שעבורו באמת ישראל לפני הכל"

    הגוש מתפרק: ח"כ פנינה תמנו שטה מצטרפת לסיעת חוסן לישראל וח"כים נוספים שנטשו את גוש 'רק לא ביבי' ותצטרף לגנץ להקמת ממשלה בראשות נתניהו: "אני תקווה שעוד היום נצא לתקופה פוליטית חדשה, תקופה של אחדות, שבה נתמודד יחד עם האתגרים שלפנינו"

    גנץ ולפיד
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברקע המשא ומתן לכניסת חוסן לישראל בראשות בני גנץ לכניסה לממשלה בראשות נתניהו, הודיעה ח"כ פנינה תמנו שטה מסיעת 'יש עתיד' כי תנטוש את רשימתה ותחבור לגני גנץ ולממשלת נתניהו.

    בהודעה שמסרה ח"כ פנינה תמנו שטה, כתבה: "החלטתי להישאר בכחול לבן במסגרת חוסן לישראל ולתת גיבוי מלא לראש המפלגה, ח"כ בני גנץ, בממשלת האחדות שתוקם בקרוב. גנץ הוא מנהיג ששם את ישראל לפני הכל וזו לא סיסמא אלא עובדה. אני מאמינה שבעת המורכבת הזו הן בשל משבר הקורונה, הפלונטר הפוליטי והשסעים החברתיים, האינטרס הציבורי הוא ממשלת אחדות שתתפקד בצורה מיטבית מול האתגרים העומדים לפנינו למען ישראל. חונכתי על ערבות הדדית ואחדות העם ואני בוחרת בדרך הזו מתוך הבנה שאנחנו חייבים ללכד ולאחד את החברה הישראלית בעת הקשה הזו".

    עוד הוסיפה תמנו-שטה: "בהזדמנות זו אני רוצה להודות לח"כ יאיר לפיד מעומק הלב על שנים של חברות ועשייה משותפת ולכל חברי הכנסת של יש עתיד, לפעילי המפלגה ולכל האנשים המדהימים שפגשתי לאורך השנים. לא אסתיר, לא קל להיפרד מהמסגרת הפוליטית הראשונה שלי, שהיתה לי בית פוליטי אך בניגוד להחלטה שנלקחה ביש עתיד שלא להיכנס לממשלת אחדות כעת, אני סברתי אחרת ועל כן בשעת מבחן זו אני בוחרת לתת אמון וחיזוק למהלך זה".

    תמנו שטה הצהירה כי היא סומכת על יו"ר חוסן לישראל והביע תקווה לאחדות: "אני סומכת על הרמטכ"ל וח"כ בני גנץ שבאמת עבורו ישראל לפני הכל, ואהיה לו לעזר כשליחה ונבחרת ציבור. אני תקווה שעוד היום נצא לתקופה פוליטית חדשה, תקופה של אחדות, שבה נתמודד יחד עם האתגרים שלפנינו. כולי תפילה שב"ה נצליח יחד להתגבר במהירות על משבר הקורונה והשלכותיו ונדע בשורות טובות בכל התחומים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הכבוד לגנץ למרות שלא בחרתי בו שויתר על האגו שלו למען המדינה שלא כמו שותפיו האגואיסטים שרק שנאה מלווה אותם