אוויר נקי יותר בבית

    עפר גדנקן No Comments on אוויר נקי יותר בבית

    אלקטרה מחדדת את חשיבות ניקיון המזגן – לאוויר נקי יותר בבית

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ניקיון והרגלי היגיינה מקבלים משמעות גבוהה ביותר בימים אלו, כשהנחיות משרד הבריאות ברורות. בעוד המשק עבר למצב חרום, ואלכוג'ל, מגבוני חיטוי וסבון ידיים הפכו למצרכים מבוקשים, אנשים מבקשים לשמור על רוגע ושלווה, ולדעת שהם עושים הכל כדי להיות מוגנים במידת האפשר, מבלי לצאת מהכלים.

    בימים אלו מומחי אלקטרה מיזוג אוויר, החברה המובילה בישראל, נותנת  דגש על נקודה חשובה שלא כולם מודעים אליה, והיא ניקיון פנימי של המזגן. על אף הניקיון הסטנדרטי שלנו, בחלקים הפנימיים מצטברים לכלוכים, בקטריות ואפילו עובש – שמהווים מטרד בריאותי מיותר. לפיכך, מסבירים המומחים באלקטרה. חובה לנקות פילטרים בכל תחילת עונה, המשמעות היא פעמיים בשנה, בחודשים מאי ונובמבר למניינם. ניקוי יחידה פנימית תלוי במיקום. כך לדוגמה מזגנים שעובדים עם לחות גבוהה וקרובים לים, צריכים טיפול לעתים קרובות יותר. במזגנים עיליים מומלץ לטפל לפחות כל 3 שנים, אך ניתן לראות בפתח יציאת האוויר אם יש בקטריות – הכוונה לנקודות שחורות. במזגני מיני מרכזי, אפשר לראות בתריס יציאת האוויר נקודות שחורות ואז ברור שצריכים ניקיון. כל 5  עד 7  שנים שווה לבצע ביקורת, ולהזמין טכנאי מקצועי כדי שיערוך ניקיון יסודי ביותר, במקומות אליהם יד אדם אינה מגיעה בדרך כלל.

    לצרכנים המחדשים את הבית בערב חג הפסח, מומלץ לרכוש מזגני אלקטרה בהתאמה אישית לבית, מסדרת המזגנים בעלי התקן שבת מובנה, או מזגנים בתוספת שבת טק, להפעלה באופן המהודר ביותר בשבת. בסדרות המזגנים העיליים – תקבלו פתרון מושלם שמאריך את חיי המזגן וכן שומר עליו נקי, הודות לציפוי זהב מיוחד בסוללה של היחידה הפנימית והחיצונית. הציפוי מגן מפני קורוזיה, ומנטרל ריחות רעים שעשויים להגיע כתוצאה מהצטברות עובש במזגן.

    אלקטרה היא החברה הראשונה שפעלה למען מיזוג כשר למהדרין לשימוש בשבת בשיתוף פעולה מלא של רבני בד"ץ מהדרין של הגר"א רובין שליט"א, והיחידה בעלת סדרת המזגנים עם התקן שבת מובנה, בתוך המזגן, שהופך את השימוש במזגן בשבת למהודר מלכתחילה ללא שום ספק, כאשר כל פעולת המזגן אינה מושפעת מטמפרטורת החדר. "אנחנו מכירים את מזג האוויר בארץ ואת סוגי הבנייה השונים של המבנים בכל רחבי הארץ", אומר המהנדס הראשי של 'אלקטרה', מר משה לבקוביץ. "אנחנו מכירים אפילו את רוב מתכנני המזגנים בארץ. המזגנים שלנו מותאמים יותר מכל מזגן אחר לאקלים ולאוכלוסייה הישראלית. כעת הם מותאמים גם לאופייה היהודי של הארץ. לתושביה היהודיים החפצים בשמירת השבת".



    0 תגובות