מזגני בד"ץ מהדרין – אלו הדגמים להידור שבת

    עפר גדנקן No Comments on מזגני בד"ץ מהדרין – אלו הדגמים להידור שבת

    דרישה למזגני בד"ץ מהדרין של הגר"א רובין שליט"א: לשאלת רבים – אלו הדגמים להידור שבת

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לצד חוסר הוודאות שאופפת את כולם בימים אלו, והנחיות חדשות למיגון מפני הקורונה, מרגש לראות כיצד בציבור החרדי מחפשים את הדרכים השונות להדר במצוות ולצבור עוד זכויות לטובת כלל עם ישראל.

    במוקד מערך הכשרות של בד"ץ מהדרין הרב רובין שליט"א, חשים את העלייה המשמעותית בקרב עם מקדשי שביעי, כאשר בימים האחרונים רבו הטלפונים עם שאלות אודות מזגנים ללא חשש גרמא. בעקבות דרישת הציבור, פועלת ענקית המיזוג, 'אלקטרה', להוציא פרסומים ממוקדים עם דגמים של המזגנים – המחולקים לפי קטגוריות על מנת שהצרכנים יבחרו במה שמתאים להם.

    מזגנים עיליים עם מצב שבת מובנה: דגם אלקטרה פלטינום ודגם אלקטרה AA.
    מזגן עילי עם התקן שבת-טק: דגמים אלקטרה A, אלקטרה מקס, אלקטרה טופ, אלקטרה AAA אינוורטר, אלקטרה קלאסיק אינוורטר, אלקטרה פלטינום אינוורטר.

    מזגן מיני מרכזי עם מצב שבת מובנה: אלקטרה EMD סמארט, אלקטרה EMD A SQ, אלקטרה קומפקט סמארט, אלקטרה ג'מייקה סמארט.

    ערב חג הפסח זה הזמן לחדש את המזגנים בבית ולרכוש מזגני 'אלקטרה' – באיכות בלתי מתפשרת, עם השירות הטוב ביותר שמעמידה החברה לטובת לקוחותיה וליהנות מאפשרות שמירת שבת בהידור. רבני בד"ץ מהדרין מבקשים להזכיר לצרכנים, כי כאשר רוכשים מזגן בעל התקן שבת מובנה, יש לזכור להעביר אותו למצב שבת לפני כניסת השבת.

    אלקטרה מאחלת לכל לקוחותיה חג פסח כשר ושמח, ובזכות שמירת השבת נזכה לישועה לה אנו כה מייחלים בימים אלו, ורפואה לכל בית ישראל. "שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא"



    0 תגובות