חריקות בגוש הימין: השר סמוטריץ': "למה 17 חכי"ם מקבלים כמו 58?"

    איתי גדסי 3 Comment on חריקות בגוש הימין: השר סמוטריץ': "למה 17 חכי"ם מקבלים כמו 58?"

    שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' תוהה על חוסר השוויוניות בממשלה שקוראת לעצמה שוויונית, "המיעוט הסחטן"

    בצלאל סמוטריץ' צילום: פלאש90
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוד הדיווחים על סגירת הקצוות בין נתניהו לגנץ ממשיכה וישנה התקדמות גדולה מאוד במגעים לקראת חתימה על כניסה לקואליציה, בה גנץ ואשכנזי יכהנו כשרי הביטחון והחוץ ועוד שלל תיקים. בגוש הימין מתחיל החריקות לאור הדיווחים על ממשלה שוויוניות שבה כמעט כל החכי"ם מכחול לבן יכהנו כשרים, בעוד בימין יאלצו להסתפק בשאריות, לאור ההסכם השוויוני שנועד לתקופת החירום של ישראל.

    שר התחבורה בצלאל סמוטריץ תוקף את החלוקה הלא שוויוניות: "ממשלת אחדות זה חשוב, ו"פריטטי" זו בהחלט מילה יפה שהכרנו בחודשים האחרונים, אבל חסרים לי אבירי הדמוקרטיה וחסידי הרוב מהשבוע שעבר שיסבירו למה זה דמוקרטי לתת לגוש של 17 ח"כים כח פוליטי שווה לגוש של 58 ח"כים ולמעשה להפוך כל קול של מי שהצביע לשמאל לשווה פי שלושה מכל כל שהצביע לימין" שאל השר סמוטריץ'.

    עוד הוסיף סמוטריץ': "‏אז נכון, בדמוקרטיה שלנו יש פערים ועיוותים, ומפלגות קטנות מקבלות פעמים רבות יותר כח מחלקן היחסי. אבל פי שלוש וחצי??? בממשלה הבאה המיעוט הולך לשלוט ולנהל את המדינה", הבהיר השר וביקש לזכור כי "יכול להיות שאין ברירה, אבל צריך לשים את זה על השולחן ולזכור את זה בפעם הבאה שידברו על "הסחטנות" של המפלגות הקטנות…".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      הוא צודק במאה אחוז..

    2. 2

      צודק בכל מילה! אבל בעוונותינו אין ברירה!

    3. 1

      אפשר לענות לשר שלא מבין, כי הקבוצה הזו הם תברת הצלה והיו שליחים משמים להציל את עם ישראל מקליפת איווט ואופר שלח, והבן של טומי רחמנה ליצלן מה שהם זממו לעשות פה יחד עם המחבלים מהמשותפת . הבנת !!!