הזמר מקיבוץ חפץ חיים מספר לטוקר על השיר החדש שלו • האזינו

    דוד קליגר 1 Comment on הזמר מקיבוץ חפץ חיים מספר לטוקר על השיר החדש שלו • האזינו

    הזמר רועי ידיד יוצא בסינגל אחרון מתוך האלבום הבא שיראה אור בקיץ הקרוב, בתוכנית 'זמן אוויר' הוא מספר למנחם טוקר על "אל תשליכני" שהולחן לפני שנתיים ויוצא כעת בשל המצב הלא פשוט • האזינו לראיון ולשיר

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רועי ידיד יוצא בסינגל חדש ואחרון לקראת האלבום הכפול שיצא בע"ה בקיץ הקרוב במארז משולש יחד עם אלבום חדש של להקת ענבי הגפן בה הוא משמש כזמר הבית שנים ארוכות.

    "שנה ושלשה חודשים עברו מאז שהוצאתי שיר חדש, אותו זמן עבר גם מאז שמור אבי ז"ל נפטר ממחלה קשה.. כנראה יש קשר בין הדברים.. קראו לזה מחסום רגשי, מחסום יצירתי, מחסום. נקודה.את השיר החדש 'אל תשליכני' הלחנתי באוטו, בדרך חזרה מהשבת האחרונה שעשיתי אצל הוריי כשאבא היה בריא, רגע לפני שחלה. אז הלחן הזה נוצר. ככה, בבת אחת, בצורה קולחת, תוך כדי נהיגה הביתה. בשגרה נפלאה ומחויכת, והשיר הזה המתין לו על המדף לרגע הנכון."

    בתוכנית 'זמן אוויר' מספר רועי למנחם טוקר היישר ממקום מגוריו קיבוץ חפץ חיים השומם כעת לחלוטין מאורחים ש"דווקא עכשיו, כשכל העם (יחד עם כל העולם) נמצאים במציאות לא פשוטה וצריכים חיזוק נפשי – הרגיש לי שזה הרגע הנכון להוציא את השיר החוצה אל לבבות כל האנשים".

    מילות השיר הידועות מתהילים שזועקות לשמיים לישועה שלא יעזוב אותנו, מקבלות תפנית בעלילה עם לחן מלודי, מקפיץ ומשמח שאמור יחד עם התפילה גם לשמח את הנפש ולהרים את המורל בתקופה מורכבת שכזו בה אנו נמצאים.

    האזינו לראיון ולשיר:

    קרדיטים:
    לחן: רועי ידיד
    עיבוד: אלדד רצון ורועי ידיד
    גרפיקה – איילת עמי



    1 תגובות

    מיין תגובות