ביוזמת דרעי: חולים מבני ברק יכנסו לבידוד במתחם "אור החיים" בעיר

    איתי גדסי No Comments on ביוזמת דרעי: חולים מבני ברק יכנסו לבידוד במתחם "אור החיים" בעיר

    בכדי למנוע את שיעור התחלואה שמזנק בעיר, ועל רקע חוסר היכולת של רבים מתושבי העיר להיכנס לבידוד כפי ההנחיות – מבודדים ישלחו לבידוד במתחם סמינר "אור החיים"

    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור כוונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להטיל סגר על ישראל למשך תקופה, מול התנגדותם של שר הביטחון נפתלי בנט ושר הפנים אריה דרעי הדורשים להטיל סגר רק על האוכלוסייה המבוגרת לשמירה על בריאותם. מבקשים בממשלה להטיל סגר אזורי על מקומות מועדים שבהם התפרצה המגיפה, כך גם אמר היום (ראשון) מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד.

    כחלק מהליקויים שהוצגו בממשלה, בריכוזים החרדיים אין בידוד נכון כפי הנחיות משרד הבריאות לאור המשפחות הגדולות בקרב הציבור החרדי שמקשה על סגירה הרמטית של חדר לבן משפחה ללא מגע כלל בינו לבין המשפחה. לאור זאת הנחה שר הפנים ויו"ר ש"ס דרעי כי עיריית בני ברק תקצה מקומות בעיר לבידוד חולים מקרב התושבים.

    ואכן משרד הפנים הנחה את עיריית ב"ב להתקדם מול קמפוס 'אור החיים', כשהמשרד יתקצב ישירות את העירייה ויעקוף את כל הביורקטריה. כעת מתכנסים בכירי משרד הפנים והעירייה במתחם 'אור החיים', כשהמתחם הופך באופן מיידי למגורים עבור מבודדים תושבי העיר. האירוח יכלול ארוחות מלאות כולל בחג הפסח עם הכשרויות המהדורות ביותר.



    0 תגובות