לאחר האיומים מימינה: בליכוד שוקלים לתת לבנט את תיק החוץ

    איתי גדסי No Comments on לאחר האיומים מימינה: בליכוד שוקלים לתת לבנט את תיק החוץ

    בכחול לבן לא מעוניינים בתיק החוץ לגבי אשכנזי ומעוניינים בתיק אחר. בליכוד רוצים לשדרג את בנט לאור האיומים וככל הנראה יקבל את תיק החוץ

    Naftali Bennett, Israeli Defense Minister and head of the New Right party arrives to present his party list at the election committee where political parties running for a spot in the upcoming Israeli elections arrive to present their party list, at the Knesset, the Israeli parliament, in Jerusalem, on January 15, 2020. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ?? ???? ???? ??????? ???? ???? ?????? ?????? ????? ??? צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר האיומים בימינה האי כניסה לקואליציה של ראש הממשלה בנימין נתניהו לאור חלוקת השלל לגוש השמאל. בליכוד מבינים שמדובר באיום אמיתי, וצוותי המשא ומתן של הליכוד משדרגים את ההצעה שהועברה למפלגת ימינה, ובודקים אפשרות להעניק את תיק החוץ לשר הביטחון נפתלי בנט. כך מדווח ערוץ שבע.

    ב"כחול לבן" לא מעוניינים במשרד החוץ, לאור המשבר העולמי שקורה היום והתנהלותו שלראש הממשלה כשר חוץ על, אלא במשרד בכיר אחר כמו החינוך שיתאים יותר לגבי אשכנזי.

    אמש בימינה תקפו את ראש הממשלה ואמרו, "נתניהו תוקע שוב סכין בגב הציונות הדתית. כמו תמיד, נתניהו מחרים את ימינה ומותיר אותנו לסוף". עוד הם טענו, כי זו "אותה ציונות דתית שהצילה אותו משך השנה האחרונה, ותמיד התייצבה לצידו".

    לדברי בכיר בימינה, "לפני הבחירות נתניהו מגיע למכינת עלי, ואחרי הבחירות הוא מוכר את הציונות הדתית לידי השמאל והחרדים. בגידה זו משמעה פירוק בלוק הימין", הבהירו בימינה והוסיפו כי אפשר להבין כי "תם גוש הימין חרדים".



    0 תגובות