נהנים בפסח עם קפה משובח

    עפר גדנקן 1 Comment on נהנים בפסח עם קפה משובח

    להתענג גם בחג הפסח על קפה נמס וקפה פלטינום של קפה עלית – ועכשיו, גם במארזים מיוחדים לפסח, כשר למהדרין, בכשרות בד"ץ העדה החרדית!

    16:38
    24.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on חי תחת זהות בדויה: בכיר איראני לשעבר ערק למערב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גם בחג הפסח, קפה עלית מזמין אתכם להתענג על רגעים קסומים במהלך היום עם קפה פלטינום בטעם עשיר וארומטי, שפשוט עושה לך יום-טוב!

    סדרת קפה פלטינום מציעה 2 מוצרי קפה איכותיים ואהובים:

    קפה פלטינום ברזילאי – קפה נמס מיובש בהקפאה, איכותי ועשיר העשוי מ-100% קפה ערביקה מברזיל, הידועה כמקור קפה איכותי במיוחד. הקפה עשוי מפולים משובחים שנבחרו בקפידה ועברו תהליך קלייה וטחינה ייחודי. כל אלה תורמים ליצירת קפה עם ארומה עשירה ובטעם נפלא.

    לכבוד החג מציעה קפה עלית שני מארזים חגיגיים של פלטינום: מארז פלטינום ברזילאי עם ספל מהודרת ומארז פלטינום ברזילאי עם תוספת קפה של 25%.

    קפה פלטינום אינטנס – קפה נמס מיובש בהקפאה המבוסס על טכנולוגיה חדשנית המאפשרת לשלב קפה מיובש בהקפאה, עשיר וארומטי, עם 10% אספרסו המעניק חווית קפה עוצמתית ועשירה. קפה פלטינום אינטנס מיועד למי שמחפש קפה חזק באמצע יום עמוס, וכו'.

    כשרות: כשר לפסח למהדרין בכשרות בד"ץ העדה החרדית

    בנוסף, מציעה קפה עלית מארז של קפה נמס עלית עם קופסת אחסון.

    קפה נמס עלית הוא קפה נמס אבקתי בטעם מעודן העשוי מפולים מובחרים שעברו קליה בתהליך יצור ייחודי השומר על המתקתקות המוכרת של קפה ישראלי אהוב. אין ספק כי שנים של ניסיון, הבנה בקפה, היכרות עם הצרכן בארץ והרבה אהבה, הפכו את קפה נמס עלית למותג מוביל בשוק הקפה בישראל. כשרות: כשר לפסח למהדרין בכשרות בד"ץ העדה החרדית

    'קפה עלית' מקבוצת שטראוס מאחלת לכל בית ישראל חג פסח כשר ושמח!



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      העיקר שיהיה ג'ייקובס