רבני בני ברק בקריאה לתושבים: "להודיע לשלטונות על המזלזל בהוראות"

    איתי גדסי No Comments on רבני בני ברק בקריאה לתושבים: "להודיע לשלטונות על המזלזל בהוראות"

    רבני העיר בני ברק בקול קורא חריף במיוחד לאור המצב הקשה בעיר, מורים לכל הגבאים לסגור את בתי הכנסת ולהתפלל ביחידות בבית. הרבנים פוסקים כי אפשר להתפלל דרך מרפסות הבתים: "כשיש עשרה במרפסות הבתים שמקצתם רואים אלו את אלו יכולים להצטרף כמניין"

    Ultra Orthodox Jewish men looks at "Pashkvil"- information poster about the Coronavirus (COVID-19) in the Ultra orthodox city of Bnei Brak on March 20, 2020. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ???? ??? ??? ??????? ???? ?????? ????? ?????
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רבני העיר בני ברק פרסמו היום (שני) הוראה ברורה לגבי הציות הנחיות משרד הבריאות, במקביל לדיווחים על הפרות ההוראות בקבוצת שוליים שמקיימים מניינים וטובלים במקווה למרות כל האזהרות וגורמים לסכנה אדירה לתושבי העיר.

    בקול הקורא המיוחד כותבים רבני העיר, "חייב כל אדם להתפלל בביתו ולא להתקהל כלל וכלל, גם לא במקומות פתוחים וגם לא בשמירת מרחק". עוד הוסיפו, "חובה על הגבאים לסגור את בתי הכנסת ובתי המדרשות".

    הרבנים הורו בצורה ברורה כי "הרואה כאלו המזלזלים בהוראות משרד הבריאות מחויב הוא למחות בידם ולהודיע לשלטונות, כי הם בגדר רודף".

    בסוף הקול קורא מבהירים רבני העיר, "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם, ולא תעמוד על דם רעיך, זוהי חובת השעה. ללא שום הוראת היתר כלל".



    0 תגובות