השר דרעי: "פועלים להוציא את החולים והמבודדים החרדים למלוניות"

    איתי גדסי 1 Comment on השר דרעי: "פועלים להוציא את החולים והמבודדים החרדים למלוניות"

    שר הפנים אריה דרעי האחראי על המגזר החרדי והערבי מטעם הממשלה במאבק בנגיף הקרונה, ירכז את העברת החולים והמבודדים למלוניות בתיאום עם הרשויות המקומיות

    Head of the ultra orthodox Shas party Aryeh Deri leads the opening of the party's campaign for the upcoming Israeli elections, in Jerusalem, February 02, 2020. Photo by Olivier Fitoussi/FLASH90 *** Local Caption *** ???? ???? ?? ?"? ????? ?????? ?????? צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהמשך למינויו של שר הפנים, אריה דרעי, לפרוייקטור מטעם הממשלה במאבק נגד התפשטות נגיף הקורונה ביישובים החרדיים והערביים, נערכה היום (שני) ישיבה בעניין בראשות רה"מ בנימין נתניהו, שר הפנים דרעי, שר הבריאות, יעקב ליצמן, שר הביטחון, נפתלי בנט, שר האוצר משה כחלון וגורמי המקצוע.

    בישיבה הוחלט כי משרד הפנים, בתיאום עם פיקוד העורף, ירכז את העברת חולי קורונה ואנשים שהוכנסו לבידוד ביישובים החרדיים והערביים למלוניות כדי למנוע המשך ההדבקה בנגיף. הדגש יינתן על אוכלוסיות מוחלשות. משרד הפנים יעבוד בתיאום עם הרשויות המקומיות.

    השר דרעי אמר בישיבה: "אנחנו כבר עמוק בעבודה. אנחנו פועלים בתיאום עם משרד הבריאות לקבלת המידע על החולים והמבודדים ברשויות המקומיות. המטרה- להוציא את חולי הקורונה והמבודדים למלוניות, בכל הדרכים. במגזר החרדי והערבי יש משפחות מרובות ילדים ומשפחות מוחלשות רבות ולכן אנחנו פועלים מהר כדי לבודד את החולים ולמנוע התפשטות. זו המשימה ואנחנו פועלים בכל הכוח לבצעה", אמר השר דרעי.

    יצויין כי כבר אתמול הושכרו בתי מלון ומבנים בירושלים ובני ברק לשם העברת מבודדים



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למדינת ישראל יש ב"ה אריה חזק!!!