החדשים של תנובה לפסח

    עפר גדנקן No Comments on החדשים של תנובה לפסח

    למגוון הגדול והרחב של 250 מוצרי החלב של תנובה, הכשרים לפסח בכשרות מהודרת, מתווספים השנה 30 מוצרים חדשים, לראשונה למהדרין. בין המוצרים הכשרים לפסח בכשרות מהודרת, בולטים השנה 8 מוצרי יופלה בטעמים שונים, שלראשונה כשרים לפסח בהכשר בד"צ ועדת מהדרין וגבינת עמק מופחת שומן 9% בהכשר בד"צ העדה החרדית.

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפסח, כמו בכל ימות השנה, תנובה מעמידה לרשותם של צרכני המהדרין, מגוון גדול של מוצרי חלב איכותיים,  כשרים למהדרין מן המהדרין. אם בכל ימות השנה נדרשת השקעה משמעותית באיתור רכיבים העומדים בסטנדרטים הגבוהים של הכשרות למהדרין – הרי במוצרים הכשרים לפסח, בייחוד במוצרי יופלה החדשים,  ההשקעה היא מקיפה וגדולה בהרבה.

    בין המוצרים החדשים הכשרים לפסח השנה לראשונה – 8 מוצרים במגוון טעמים ממוצרי יופלה, מותג היוגורט המוביל מבית תנובה. המותג, שנחשב למוביל בקטגוריית מוצרי היוגורט-פרי בישראל, כולל  מוצרים איכותיים בכשרות מהודרת של בד"ץ ועדת מהדרין.  בסידרה – יופלה פרי במגוון טעמים, יופלה לבן בטעם טבעי, יופלה בטעם מעודן, משקאות יופלה פרי במגוון טעמים נהדרים, יופלה און טופ במגוון טעמים מעולים ויופלה בכוס עם קש בטעמים מפנקים. כל אחד מהמוצרים בסדרות יופלה, מביא עמו חדשנות מרעננת המעצימה את חוויית הצריכה והטעם של יופלה ומספק רגעים של הנאה ופירגון עצמי.

    לקראת פסח  הפיקה תנובה קטלוג בו מופיעה רשימה מרוכזת של מוצרי החלב של תנובה, הכשרים לפסח למהדרין. רשימת המוצרים נועדה להקל  ולאפשר לקונה להחליט מה הם מוצרי החלב לסוגיהם, אותם  רוצים  לרכוש לפסח.



    0 תגובות