מובילה עולמית במלחמה: ישראל דורגה במקום הראשון במדד המדינות הבטוחות

    שלמה ריזל 8 Comment on מובילה עולמית במלחמה: ישראל דורגה במקום הראשון במדד המדינות הבטוחות

    מאמצי הממשלה ומערכת הבריאות בשילוב הטכנולוגיה והפיתוחים הישראלים, מביאים את ישראל לחזית המלחמה בנגיף. על פי כל הנתונים ישראל במקום האחרון בעולם באחוזי התמותה והיא עומדת על 0.3% מתים | כל הנתונים

    Magen David Adom workers and Shaarei tsedek hospital medical team, wearing protective clothing, as a preventive measure against the coronavirus seen after evacuating a man with suspicion for Coronavirus at the new coronavirus unit at Shaarei Tsedek hospital in Jerusalem on March31, 2020. The government ordered on a partial lockdown, in order to prevent the spread of the Coronavirus. Photo by Nati Shohat/FLASH90 *** Local Caption *** ?????? ??? ????? ???? ??? ????? צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מובילה עולמית: מאמצי הממשלה, המערכת הרפואית בישראל בשילוב של זרועות הביטחון והחמ"ל הטכנולוגי, במלחמה במגיפת הקורונה העולמית, בבלימת ההדבקה ושמירה על חיי החולים – נותנת את תוצאותיה. ישראל מגיעה למקום הראשון בעולם בו יש את אחוז התמותה הנמוך ביותר. בנוסף, ישראל דורגה במקום הראשון במדד המדינות הבטוחות ביותר מפני התפשטות נגיף הקורונה על פי הניתוח של אתר "Deep Knowledge Group".

     

    על פי ניתוח הנתונים בישראל ובעולם מתברר: קצב ההכפלה של הנשאים במרבית העולם ירדה.

    בישראל 473 נשאים פעילים למיליון, אך יתכן שהדבר נובע מהגידול בבדיקות. לעומת זאת, במדדים האובייקטיבים מצבנו רחוק ממרכזי ההתפרצות – 7 במצב קשה למיליון, בספרד 107 , באיטליה 64, בארה"ב 10, בדר' קוריאה 1.2; בישראל 1.7 מתים, באיטליה 187, בספרד 118, בגרמניה 8, בארה"ב 9, בדרום קוריאה 3.

    אחוז התמותה העולמי עלה היום ל-4.8% (זהו אחוז התמותה המסורתי הנמדד ע"י חישוב חלק המתים מסך הנדבקים), נתון שלא כדאי להסתמך עליו כיוון שהוא אינו מדויק בזמן התפרצות אלא רק בסופה. עם זאת – זה כלי המדידה שנוהגים להשתמש בו בעולם. אחוז התמותה בישראל עומד על 0.3%, לשם השוואה בארה"ב הוא 1.8%, באיטליה 11.4%, בסין 4%, ובדרום קוריאה 1.6%.

    העלייה באיטליה ממשיכה להראות לינארית ולא מעריכית (המשמעות – קצב פחות מלחיץ), והיום נרשמה העלייה במספר הנדבקים הנמוכה ביותר בשבועיים האחרונים, כמו-כן מספר גדול ביותר של מחלימים מאז תחילת המגיפה.

    בסין ממשיכה ירידה במספר הנשאים הפעילים ל3,014 בלבד, ואולם אם בוחנים את האזור מחוץ לחוביי, הייתה ביממה האחרונה עלייה של 105 נשאים, ומתחילת השבוע 666.

    גרמניה שהייתה תעלומה עד כה לגבי העובדה שלמרות מספרם הגדול של הנשאים, התמותה בו הייתה מתונה, עברה לעלייה מעריכית במספר המתים, כאשר יש בה כבר 645 מתים (527 מתוכם השבוע), וקצב ההכפלה הוא 3 ימים.

    ארה"ב ממשיכה להראות כסכנה הבאה, כשביממה נדבקו בה כ- 20 אלף איש, ו-513 מתו. בעיקר בניו יורק וניו ג'רסי הסמוכה.

     

     

     

     

     

     

     

     

     



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      על זה נאמר ישראל מעל המזל!!!!

    2. 5

      עוד פעם כוחי ועולם ידי לא חכמה להכניס חצי מדינה להסגר

    3. 4

      ארץ אשר תמיד עיני ה' אלוקיך בה!

    4. 3

      ישתבח שמו לעד!!! שמירה מיוחדת של עם ישראל בארץ ישראל!

    5. 2

      הגיעה הזמן לומר שקודם כל זה בסיעתא דשמיא ובחסדי שמים מרובים, ואח"כ לכתוב שזה גם בעזרת כל השתדלות של הגורמים למינהם וכו'

    6. 1

      נראה שהבני ברקים דופקים הכל