בני ברק והמלחמה בבלימת הקורונה: מאות חולים הועברו למלוניות

    איתי גדסי No Comments on בני ברק והמלחמה בבלימת הקורונה: מאות חולים הועברו למלוניות
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (שלישי) הועברו 60 חולים ראשונים מבני ברק במבצע של פיקוד העורף ובשיתוף של מד"א למלונית ניר עציון, שנפתח עבור חולים מהמגזר החרדי. בהמשך הלילה ובימים הקרובים צפויים להיקלט חולים נוספים במלונית. גורמי הרפואה מבינים כי לאור צפיפות האוכלוסין בעיר הדבר היעיל ביותר למבודדים הוא להוציא אותם מחוץ לבית לטיפול חוץ.

    מתחם בדיקות הקורונה דרייב אין שהוקם בבני ברק | פלאש 90

    בתוך כך, הבוקר נפתח בסערה בעיר, עת התברר כי בעיר ישנם 561 חולים המספר הגבוה ביותר בארץ לעיר גדולה, עם פוטנציאל התפרצות גדול. מד"א והעירייה פתחו מתחם דרייב אין לבדיקות לחשודים כחולים בצפון העיר. בנוסף מתנדבי מד"א הגיעו לבתים בעיר ולקחו בדיקות ממאות תושבי העיר.

    במהלך היום נפרסו עשרות שוטרים בצירים המרכזיים של העיר בני ברק ובדקו את הנכנסים לעיר. נהגים שאינם תושבי בני ברק סורבו להיכנס לעיר והוחזרו חזרה לביתם.

    בדיקת רכבים בכניסה לבני ברק | פלאש 90

    בהמשך היום הורתה העירייה על סגירתם של סניפי קופות החולים שהפעילו בתיאום עם משרד הבריאות, מתחמי בדיקה לחשודים כחולים בקורונה. בעירייה האשימו את קופות החולים בסיכון תושבי העיר והמרפאות נסגרו.

    האלוף במיל' רוני נומה גוייס לנהל את התוכנית בעיר לבלימת התפשטות הנגיף. האלוף נומה יעבוד בתיאום יחד עם כל משרדי הממשלה וגופי החירום. בבני ברק עוקבים בדאגה אחר אחוזי החולים בעיר ומקווים כי הזינוק הדרמטי במניין החולים יתמתן כבר בימים בקרובים. יש לציין כי רוב ככל תושבי העיר מסוגרים בבתים ואינם מקיימים תפילות במניין.

    בתוך כך, ראש המל״ל מאיר בן שבת ומנכ״ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב תדרכו הערב את שרי הממשלה על תמונת המצב בהתמודדות עם מגיפת הקורונה ועל הצעדים המתוכננים למניעת ההתפשטות.

    במסגרת התדרוך אמר ראש המל"ל בן שבת: "יעדי המדיניות שלנו כרגע הם ארבעה:
    א. הבטחת בלימת המגיפה. ב. שיפור ההיערכות להמשך ההתפשטות.  ג. יצירת תנאים ליציאה. ד. חזרה זהירה איטית ומדורגת לשגרה אחרת לחלוטין מזו שהכרנו.

    כל זה רק לאחר הפסח ורק לאחר השלמת ההכנות. אנחנו עדיין באזור המסוכן. די ביום אחד כמו פורים או בהתלקחות מקומית אחת, כדי להכשיל את כל מאמצינו ולכן חייבים להמשיך בהגבלות הקיימות ולמלא אחר כל ההוראות".



    0 תגובות