אחראי ההסברה בב"ב רונן מנליס: "אל תצאו מהבית – זה פיקוח נפש"

    אסתי פלד No Comments on אחראי ההסברה בב"ב רונן מנליס: "אל תצאו מהבית – זה פיקוח נפש"

    דובר צה"ל לשעבר רונן מנליס ואחראי על ההסברה בעיר בב"ב במשבר הקורונה בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' קרא לתושבי העיר "הישארו בבית – מי שמרגיש לא טוב שיצור קשר ויסור להיבדק" | "אנו עושים סקר בקרב תושבי העיר על מצבם הבריאותי אנא שתפו פעולה"

    צילום: פלאש90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר צה"ל לשעבר רונן מנליס ואחראי כיום על ההסברה בעירית בני ברק במשבר הקורונה, התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, הסביר את תפקידו החדש בשל המשבר, "אנחנו פועלים תחת ראש העיר במאמץ מרוכז לסייע ולהסביר את המצב בו אנחנו נמצאים".

    מנליס הסביר על פעולות הצוות החדש, "אנחנו משתמשים בהסברה ייחודית במגוון הערוצים השונים. כרגע הבקשה המרכזית היא לא לצאת מהבית בכלל".

    המצב העדכני בבני ברק הוא לא פשוט, "מדובר בפיקוח נפש אמיתי, אנחנו לא רואים את המחלה ולכן היא יכולה להגיע ולפגוע בקרובים". מנליס פנה לתושבים והפציר בהם, "אנחנו מצפים שהתושבים לא לצאת מהבתים להימנע מהסתובבות מהמרחבים הציבוריים. המצב בחוץ שאנחנו לא מודעים מי חולה ומי לא זה מסכן את התושבים".

    עוד הבהיר מנליס, "מי שהתברר לו שהוא חולה אנחנו מבקשים שיצור קשר עם מגן דוד אדום או עם מוקד העירוני של העירייה 106. בנוסף מי שבעיר לא מרגיש טוב, חום או שיעול יבש. אנחנו רוצים שאנשים האלה יבדקו באמצעות טלפון לקופות החולים או מד"א או 106. ברחוב הלח"י יש מתחם בדיקות לכל תושבי ב"ב. לא להישאר בבית שלא מרגישים טוב לכו להיבדק".

    מי שמרגיש טוב זה לא אומר זאתה יכול לצאת מהבית תעשה הכל בבית. אפשר רק לעשות קנייה בסופר ולחזור. מי שלא יכול לבצע קנייה לבד שיתקשר ל106 ויעשו קניות בשבילו. יש מסכות וכפפות במרכזי העיר כדי לשים כפפות ולחטאות את הידיים".

    בנוסף סיפר מנליס, "אנחנו עושים סקר לתושבים שיענו לנו על מצבם הבריאותי איך הם מרגישים. זה עוזר לנו להילחם בהתפשטות הנגיף בעיר".



    0 תגובות