סינגל הבכורה של יוני ברגר הוא הפטנט הכי טוב נגד הקורונה • האזינו

    אשר גרייבר 2 Comment on סינגל הבכורה של יוני ברגר הוא הפטנט הכי טוב נגד הקורונה • האזינו

    מאיר בינדר מגיש סינגל בכורה של הזמר יוני ברגר "בוודאי", את המילים המיוחדות כתב רבי נתן מברסלב, על הלחן והעיבוד אמון המעבד עמי כהן • האזינו

    צילום: הרשי קוטובסקי
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את יוני ברגר אתם בוודאי מכירים, על רבי נתן מברסלב בוודאי שמעתם, ואת המעבד ובעל התזמורת שעכשיו מקבל תואר נוסף של מלחין אתם בוודאי מכירים, ולגאולה בפרט כעת עם ההשתוללות של מגיפת הקורונה כולכם בוודאי מחכים.

    אחרי שנים רבות בתעשיית המוזיקה ופרוייקטים שונים בהן הוא השתתף כשבין לבין הוא חורך את במות אולמות השמחה ומנעים בקולו באירועים מידי ערב, מגיש הזמר המצליח יוני ברגר את סינגל הראשון שלו "בוודאי".

    "ערב אחד" – מספר ברגר – "קיבלתי טלפון מידידי ורעי שגם אותו אתם בוודאי מכירים הזמר אברומי ויינברג שמספר לי בהתלהבות ששמע על לחן שעמי כהן הלחין ולדעתו הוא מתאים עבורי, הקשבתי לשיר חצי דקה והבנתי שהשיר "בוודאי" נשאר אצלי".

    מילות השיר לקוחות מתוך כתביו של רבי נתן מברסלב, כשלמעשה הזמר יוסי ברגר הוא זה ש'גילה' אותם למעבד עמי כהן שהלביש עליהם לחן קצבי ועיבוד ש"בוודאי" ינעם לכם.

    "בוודאי" של יוני ברגר מפציע לצד קליפ מילים מבית היוצר של 'בחזית VOD', כשהמוטו המרכזי ומטרת השיר היא לעורר את שומעיו לקום ולומר בכל זמן ובכל שעה תודה לה', זה לא עולה כסף, זה בחינם, זה הפטנט הכי טוב נגד כל הצרות ובפרט נגד הקורונה, זה מקרב את הגאולה של כל אחד ואחת ובוודאי את הגאולה השלימה בקרוב.

    אתם בוודאי יודעים היכן הכפתור של ה-PLAY?!

    מילים:
    אם היו כולם נותנים שבח והודיה תמיד לה' יתברך, בין על הטוב בין על הרע, בוודאי היו מתבטלים כל הצרות וכל הגלויות לגמרי, וכבר היתה גאולה שלימה.

    קרדיטים:
    שירה: יוני ברגר | קולות: מקהלת אנ"ש | הפקה מוזיקלית, לחן, עיבוד ומיקס: עמי כהן | הפקה בפועל: מאיר בינדר | צילום סטילס: הרשי קוטובסקי | עריכת קליפ מילים: 'בחזית VOD'



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ברוך השם שיר מדהים