השר ליצמן אובחן כחולה קורונה: ראה"מ, אדמורי"ם וראש המוסד – לבידוד

    איתי גדסי 1 Comment on השר ליצמן אובחן כחולה קורונה: ראה"מ, אדמורי"ם וראש המוסד – לבידוד

    שר הבריאות יעקב ליצמן אובחן כחולה קורונה, השר ישהה בבידוד ובהשגחה של משרד הבריאות | בעקבות ההבחנה, ראה"מ, אדמורי"ם וצמרת המדינה צפויים להכינס לבידוד | מנכ"ל משרד הבריאות נכנס לבידוד בתל השומר וינהל שם את המשרד, "רצף השליטה על האירוע יימשך"

    Health minister Yaakov Litzman speaks during a press conference at the Prime Ministers office in Jerusalem on March 12, 2020. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ???? ????? ?? ??????? ?????? ????? צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דרמה במשבר הקורונה: תסריט כזה אף אחד לא חשב שיקרה, בשיאה של מגיפת הקורונה בישראל, התברר כי שר הבריאות יעקב ליצמן ורעייתו אובחנו במהלך הלילה (חמישי) כחולים בנגיף הקורונה. מלשכת השר ליצמן נמסר: "השר ליצמן ורעיתו מרגישים טוב, מטופלים כראוי וישהו בבידוד ובהשגחה בהתאם להנחיות משרד הבריאות".

    עוד נמסר כי כפי הנדרש ובהתאם לחקירה האפידמיולוגית שתתבצע, יימסרו הודעות לכניסה לבידוד לאלו שנחשפו לקירבת השר ליצמן ורעייתו בשבועיים האחרונים.

    במהלך השבועיים האחרונים ליצמן נפגש עם כ"ק האדמו"רים מגור ובעלז. כמו כן שהה ליצמן בסביבת ראש הממשלה, ראש המוסד, ראש המל"ל ובכירי משרד הבריאות.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו עודכן בפרטים. שר הבריאות ליצמן ימשיך לנהל מביתו סדר יום רגיל, בהתאם להמלצות הרפואיות.

    בתוך כך, מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב יכנס לבידוד בעקבות ההודעה על כך שהשר ליצמן אובחן חיובי וימשיך לנהל את האירוע ממתקן בידוד בשיבא.

    בר סימן טוב ישהה בבידוד במתקן ייעודי הכולל חדר עבודה ואמצעי תקשורת מתאימים.

    בר סימן טוב אמר הבוקר: "התכוננו לאפשרות כזאת ונערכנו בהתאם. אני אמשיך לנהל את האירוע יחד עם חברי להנהלה באמצעים דיגיטליים. רצף השליטה על האירוע ימשך".

    עוד הוסיף, "הצורך להיכנס לבידוד יכול לקרות לכולנו וחובה עלינו להישמע להוראות. מכאן אני ממשיך לקרוא לאזרחי ישראל לשמור על ההנחיות משרד הבריאות".

    כמו כן כל צוות לשכתו של השר נכנס לבידוד. מלשכת ליצמן נמסר כי צוות יועציו, עוזריו ועובדי המזכירות בלשכת השר, ממשיכים לעבוד מביתם ויקיימו קשר טלפוני רציף ככל שיידרש עם השר, שממשיך לנהל את האירוע מביתו באופן מלא.



    1 תגובות

    מיין תגובות