מועצת חכמי התורה: "עת סכנה – לא לארח ולא להתארח בליל הסדר"

    איתי גדסי No Comments on מועצת חכמי התורה: "עת סכנה – לא לארח ולא להתארח בליל הסדר"

    בקול קורא המתפרסם היום, חברי מועצת חכמי התורה מורים כיצד לנהוג באירוח ליל הסדר הקרוב והחובה על שמירת הנפש | המכתב המלא

    Shas spiritual leader Rabbi Shalom Cohen attends a campaign event of the Shas party at the Yazdim synagogue in Jerusalem on September 14, 2019. Photo by Aharon Krohn/Flash90 *** Local Caption *** ?? ????? ?"? ????? ??? ??? ???? ??? ?????? ????? צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מועצת חכמי התורה בנשיאות מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן פרסמה היום (חמישי) מכתב לציבור יראי ה' בני התורה ובו דברי חיזוק והנהגה נכונה בעת המגיפה הקשה. בפתח המכתב כותבים חברי המועצת, "אנו עומדים בימים אלו בשעה שקשה עלולם כולו, ובפרט לעולם התורה שנעל את שעריו והיכלי התורה נסגרו על מנעול ובריח. ובתי הכנסת ובתי המדרש שוממים וריקים מחמת הנגיף המציק והמאיים על שלומם ובריאותם של יושבי העולן כולו".

    בהמשך המכתב מורים חברי המועצת כיצד יש לנהוג באירוח הפסח, "ועל של עתה באנו – עם התקרב ליל הסדר, בו אנו מצווים על "והגדת לבניך" ואע"פ שהורגלנו מהעבר לקיים לילה גדול זה בחיק המשפחה המורחבת, אמנם עתה עם דבר סכנה הכרוכה בכך מורים אנו ומצווים את דעתנו דעת תורה, שלא לקיים סדרים המוניים וכל אחד יערוך ליל הסדר בביתו עם משפחתו המצומצמת ולא יתארחו איש אצל אחיו ובן אצל אביו".

     



    0 תגובות