מחריד: מיסיונרים מנצלים את משבר הקורונה

    צבי הדס No Comments on מחריד: מיסיונרים מנצלים את משבר הקורונה

    מיסיונרים מנצלים את משבר הקורונה להפצת חומרים בריכוזים חרדים

    12:56
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הצטיידו בעט ודף: העוגות המיוחדות של מלכי אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשיא המשבר: תופעה חמורה של הפצת חומרים משיחיים ומיסיונרים להמרת דת, מתרחשת בימים אלה בריכוזים חרדים. כך עולה מדיווחים של תושבים חרדים מערים שונות ברחבי הארץ שהגיעו בימים האחרונים למוקד של ארגון 'אור לאחים'. בין הפונים גם סגן ראש עיריית אשדוד מטעם סיעת ש"ס הרב אבי אמסלם, שדיווח על מנשר מסיונרי המחולק בשכונות החרדיות של העיר אשדוד.

    מהדיווחים השונים עולה, כי בעזות מצח מנצלים פעילי הכתות המסיונריות את העובדה שהתושבים מסתגרים בבתיהם כדי להפיץ חומרים שיווקיים מסיונריים ישירות לבתי התושבים. בחומרים המופצים נעשה שימוש בהפחדות בעקבות המצב כדי להטיף ולשכנע את הקוראים היהודים להתקרב לאותו האיש השם ישמור ויציל.

    לפי העדויות שהגיעו לפעילי 'אור לאחים' שנלחמים בכתות המיסיונריות גם תחת מגבלות הקורונה, הפעילים המיסיונרים מסתובבים ברחבי שכונות חרדיות על מנת לחלק את החומרים להמרת דת ל"ע, תוך שהם מתכננים להפיץ את החומרים לכל הריכוזים החרדים בערים המעורבות.

    בתגובה לפניית הרב אמסלם ופניות נוספות מרחבי הארץ על הפעילות המיסיונרית, מפרסמים פעילי ארגון 'אור לאחים' אזהרה בריכוזים החרדים מפני המלכודת המשיחית. "אל תתנו לפאשקעוויל התמים להטעות אתכם, מדובר בתועבה נוראית", אומרים פעילים בארגון שהתגייסו על מנת לאסוף את החומר הפסול בהקדם ואף לתעד את הפעילות המיסיונרית-משיחית.

    לדברי הרב בנימין וולקן מנהל האגף למאבק בכתות ובמיסיון ב'אור לאחים': "זהו אבסורד נוראי שדווקא בזמן שכולם מתפללים שתיעצר המגיפה, נערכת פעילות מיסיונרית בראש חוצות תוך ניצול הפחד מהקורונה והבטחות שווא. ארגון אור לאחים שעוקב אחר הפעילות הלא חוקית של המיסיונרים ימשיך למנוע מהם לקיים את הפעילות המסוכנת שלהם בכל האמצעים העומדים לרשותו".

    לדיווחים על פעילי מיסיון וסיוע לפעילות נגד קבוצות המיסיון 1700-500-506

    מצ"ב החומר המחולק וכן מודעת האזהרה.



    0 תגובות