הבנות המיוחדות של אהל שרה התגייסו לטובת ילדי הגנים של בני ברק

    צבי הדס No Comments on הבנות המיוחדות של אהל שרה התגייסו לטובת ילדי הגנים של בני ברק

    בזכות מבצע לוגיסטי מורכב שכלל התגייסות של בנות מערך התעסוקה של ארגון 'אהל שרה', יחלקו גם השנה גני הילדים של עיריית בני ברק מארזי הפעלה והדרכה לילדי העיר לקראת החג

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שיתוף הפעולה של מערך התעסוקה באהל שרה עם עיריית בני ברק שמתקיים בצורה אפקטיבית כבר כמה שנים, הוכיח את עצמו גם בתקופה בה כמעט כל פעילות המשק מושבתת כולל יצרני ומשווקי ערכות פדגוגיות למערכת החינוך.

    מידי שנה מחלקת העירייה לילדי הגנים ערכה לימודית לחג הפסח, הכוללת ציוד מותאם לליל הסדר, חוברות הפעלה ושי לילדים. המחסור בידיים עובדות אצל היצרנים הגדולים, הוביל את העירייה להתחבר עם מערך התעסוקה של 'אהל שרה' שמופעל בימים אלה על ידי העובדות הוותיקות שממשיכות לעבוד מדירות הארגון הפזורות ברחבי העיר.

    בהיערכות מיוחדת, תוך שמירה קפדנית על הנחיות הביטחון והבריאות חולקו משטחים של מוצרים וחומרי אריזה למערך הדיור של 'אהל שרה'. בנות מערך התעסוקה שלקחו אחריות מלאה על הטיפול והאריזה של ערכות החג ביצעו את המשימה בהתרגשות, כך שבתוך זמן קצר נארזו אלפי ערכות חג לילדים.

    הפעילות נעשתה בליווי מדריכות מקצועיות צמודות שאף ניצלו את הפעילות להסביר לבנות על מצוות החג והמהות של פסח.

    מירי לוסטיג מנהלת מערך התעסוקה של 'אהל שרה': "שיתוף הפעולה בין 'אהל שרה' ועיריית בני ברק מוכיח את החיוניות שלו פעם אחר פעם. גם במקרה הנוכחי כאשר ילדי העיר מצפים בכיליון עיניים לערכות החג המסורתיות שלהם, התגייסנו מתוך הזדהות ואמפתיה אמיתית לילדי הגנים ומתוך הענקת תחושה לעובדות המיוחדות שקיבלו תחושה שגם במצבן הקוגנטיבי יש באפשרותן לתרום לעיר שנמצאת בתקופה מורכבת"



    0 תגובות