בפגישה בין נתניהו לגנץ נרשמה התקדמות: הממשלה צפויה לקום אחרי פסח

    איתי גדסי No Comments on בפגישה בין נתניהו לגנץ נרשמה התקדמות: הממשלה צפויה לקום אחרי פסח

    בליכוד ישנו חשש כי אין הסכמות בין גנץ ואשכנזי על חלוקת התיקים ביניהם

    Shas party chairman and Minsiter of Interior Affairs Aryeh Deri, Prime Minister Benjamin Netanyahu, and Blue and White leader Benny Gantz at a ceremony marking six years to the death of Rabbi Ovadia Yosef, the late religious spiritual leader of Israel's Sephardic Jews, at the Knesset the Israeli parliament in Jerusalem on November 4, 2019. Photo by Hadas Parush/Flash90 *** Local Caption *** ??? ???? ?"? ????? ?? ???? ???? ???? ?? ????? ??"? ????? ?????? ???? ??? ??? ?????? ?????? ???? ??? ?????? ???? ??? צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני כניסת השבת, מלפגות הליכוד וכחול לבן הוציאו הודעה משותפת, בה עדכנו את הציבור כי "ראש הממשלה, בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ נפגשו ביום שישי במטרה לקדם את המשא ומתן להקמת ממשלת חירום לאומית".

    המפלגות ציינו כי "השיחה התקיימה באווירה עניינית וטובה והושגו בה הבנות והתקדמויות. השניים הנחו את צוותי המשא ומתן לנסות ולהביא בהקדם האפשרי לסיכומים שיאפשרו הסכם קואליציוני בין כחול לבן לליכוד".

    המו"מ התקדם אך עדיין רחוק מלהיסגר בכל חוסר הסכמה על מספר תיקים. ייתכן והממשלה תושבע רק לאחר חג הפסח. במיוחד על תיק המשפטים שגורם לטלטלה בתוך בלוק הימין. הציבור מעוניין לראות שינוי דרמטי בהתנהלות בתי המשפט ותיק שיינתן לשמאל יכול לפגוע בליכוד.

    בנוסף, בליכוד ישנו חשש כי בין גנץ לאשכנזי אין הסכמה על התיקים של שניהם. כך מדווח עמית סגל. בתחילה גנץ הסכים כי הוא יכהן כשר החוץ ומ"מ ראה"מ ואשכנזי יכהן כשר הביטחון. כיום גנץ רוצה את תיק הביטחון לעצמו. אשכנזי ככל הנראה לא מסכים ומתעקש כמי שרואה את עצמו מנהיג עתידי את תיק הביטחון.

     

     



    0 תגובות