הסגר על בני ברק מתהדק ממוצ"ש: ציר ז'בוטינסקי ייסגר לתנועה

    איתי גדסי 2 Comment on הסגר על בני ברק מתהדק ממוצ"ש: ציר ז'בוטינסקי ייסגר לתנועה

    לאחר התחל הסגר בשישי. במוצ"ש הסגר יתהדק וציר ז'בוטינסקי מכביש גהה ועד כביש בן גוריון ר"ג ייסגר לתנועה כליל. כל כניסה ויציאה מהעיר תהיה רק בהצגת אישורים תואמים | פרטים על מוקד המידע לקבלת אישורי כניסה ויציאה

    מחסומים בבני ברק צילום: דוברות המשטרה
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שביום חמישי האחרון בשעת לילה החליטה הממשלה להכריז על העיר בני ברק כאזור מוגבל לתקופה שנקבעה, כלומר הטלת סגר מלא על העיר אין יוצא ואין בה, למעט מקרים רפואיים ולגופי חירום. ביום שישי נסגרה בני ברק מכל הכניסות והיציאות, בהתחלה נסגרה האפשרות של תושבי קריית הרצוג ופרדס כץ לצאת ולהיכנס לבני ברק עצמה אך לאחר מספר שעות הדבר תוקן.

    כעת במוצ"ש מעדכנת המשטרה כי הסגר יימשך ואף יהיה הרמטי יותר. גם היום (שבת) הוצבו מחסומי דרכים משטרתיים בכל הכניסות והיציאות של העיר בני ברק ומאות שוטרים המשיכו לפעול בעיר בכדי להבטיח את שלומו, בטחונו ובריאותו של הציבור וביצעו הסברה לצד אכיפה. לא נרשמו אירועים חריגים .

    החל מהערב (מוצ"ש) בחצות, שינוי בהסדרי התנועה כדלקמן ציר ז'בוטינסקי ייסגר לתנועה בקטע שבין צומת גהה מערבה עד צומת בן גוריון (ר"ג)

    במשטרה מבהירים: כל כניסה או יציאה מהעיר תעשה ככל הניתן, בכפוף להצגת אסמכתא (למעט הגופים המוסמכים). כמו כן בהתאם לתקנות, בקשות להחרגה יוגשו לרשות המקומית, דרך מוקד 106.

    לצורך אכיפת התקנות החדשות השוטרים יוכלו למנוע כניסה או יציאה של אדם או רכב לאזור מוגבל, לדרוש מאדם להזדהות ולעכבו, וכן להשתמש בסמכויות שיטור נוספות במקרה הצורך.

    במשטרה קוראים לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף ככל שיידרש במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.

    אישורים לצורך יציאה מהעיר או כניסה תינתן ע"י מוקד מיוחד. כל הפרטים:

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לאיזה מספר שולחים SMS?