מודל ב"ב: לאחר הזינוק בחולים מונה אלף במיל' שינהל את המאבק בביתר

    איתי גדסי No Comments on מודל ב"ב: לאחר הזינוק בחולים מונה אלף במיל' שינהל את המאבק בביתר

    ראש עיריית ביתר עילית ביקש שימנו אלוף' במיל' שינהל את המערכה לבלימת הנגיף בביתר עילית. בעזרת שר הפנים דרעי יוסי בכר מונה לנהל את המאבק בנגיף בעיר

    Meir Rubinstein, mayor of the ultra orthodox Jewish settlement of Beitar Illit, outside of Jerusalem. Photo by Yaakov Lederman/FLASH90 *** Local Caption *** ???? ????? ?????? ??? ???? ???? ????????? צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מודל בני ברק: לאחר הזינוק במספר החולים בביתר עילית בסוף השבוע האחרון ולקראת ההיערכות לבאות, ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין פנה לשר הפנים אריה דרעי וביקש ממנו למנות אלוף צבאי במיל׳ כדי שירכז את הפעילות ויסייע בטיפול מול הרשויות בכל הקשור לפעילות המנע להתפשטות הקורונה.

    שר הפנים נענה לבקשה ובשיתוף פעולה עם רה"ע מונה אלוף פיקוד הדרום לשעבר יוסי בכר שלקח על עצמו את המשימה לסיוע בהתמודדות עם התפשטות הנגיף.

    רה"ע מאיר רובינשטיין אמר לאחר המינוי: "במשך שבועיים אני מבקש מהרשויות מידע רלוונטי כדי להתמודד עם התפשטות הנגיף, הגדלת הבדיקות ועוד, ולצערי לא היה מענה" הבהיר ראש העיר.

    רובינשטיין הודה לשר הפנים על ההירתמות, "מודה מאד לשר הפנים שלקח את בקשתי וקידם אותה. כבר הערב תתכנס וועדת ההיגוי שבראשה יעמוד האלוף במיל׳ יוסי בכר. בבוקר יום ראשון יחלו הבדיקות המסיביות בעיר. יחד בסייעתא דשמייא ננצח את הקורונה".



    0 תגובות