במהלך השבת: 30 דוחו"ת חילקו למפירי הוראות בירושלים

    בנצי לייזרוביץ 3 Comment on במהלך השבת: 30 דוחו"ת חילקו למפירי הוראות בירושלים

    במספר שכונות בירושלים נרשמו מספר הפרות של הנחיות בריאות הציבור

    Police officers disperse public gatherings as municipality workers snatch flags and disinfects the streets in the ultra orthodox Jewish neighborhood of Meah Shearim, following the government's decisions, in an effort to contain the spread of the coronavirus. March 31, 2020. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ??? ????? ????? ??????? ?????? ???? ???? ????? ????? ??? ???? צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשטרה מדווחת כי בפעילות במהלך השבת שהחל מערב ליל שישי ולאורך שעות הבוקר של השבת במאה שערים ואזורים נוספים בירושלים, על מנת לאכוף את הנחיות צו בריאות העם ורשמו קנסות למפרי הצו.

    בערב שבת, כוחות המשטרה שפעלו במאה שערים, זיהו במספר מקומות קומץ של כמה עשרות מתושבי האזור שמפרים את ההנחיות ומסכנים את בריאות הציבור ונמצאים ברחוב, חלקם החלו מיידים אבנים לעבר כוחות המשטרה שנאלצו לפזר את חלקם באמצעים לפיזור הפגנות.

    במהלך הבוקר המשיכו הכוחות לפזר תושבים שהתגודדו בניגוד לצו ופעלו אל מול אחרים שניסו לקיים תפילות בבתי כנסת ובאזורים פתוחים בניגוד לצו.

    במהלך הפעילות נאלצו השוטרים להתמודד עם חשודים שתקפו והכשילו שוטרים ו- 10 חשודים נעצרו בגין חשד לתקיפה והכשלת שוטרים.

    במהלך השבת, במספר מקומות נוספים ברחבי ירושלים זיהו הכוחות אזרחים שהתארגנו והתפללו במקומות פתוחים ובתי תפילה ופיזרו את המתפללים.

    במהלך הפעילות נרשמו עד עתה מעל 30 דוחות

    במשטרה קוראים לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      וְכַאֲשֶׁר יְעַנּוּ אֹוֹתם הציונים העמלקים הרשעים הרודפים הדעת כֵּן יִרְבֶּה וְכֵן יִפְרֹץ החרדים בא"י!

    2. 2

      כדאי לך ללמוד היסטוריה ולערוך חשבון נפש גם עם אתה חושב שדבריך נכונים יש דברים שלא כותבים בשנת תש"ף ,הציונים הם אינם מזרע עמלק כי אין היום עמלקים

      1. מוחין דה קטנות יש היום לאנשים
        צריך להתפלל עליהם .בס"הכ מסכנים…
        כול הכבוד על התגובה שלך !!!