ב.ד.ה: הרב בן ציון קופרשטוק ז"ל

    אבי יעקב 1 Comment on ב.ד.ה: הרב בן ציון קופרשטוק ז"ל

    ברוך דיין האמת: הבוקר נלקח לבית עולמו, לאחר שחלה בקורונה, "האבא של מירון" בל"ג בעומר: הרב בן ציון קופרשטוק ז"ל

    הרב בן ציון קופרשטוק ז"ל
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מבית החולים הדסה עין כרם הגיע הבשורה המרה הבוקר (ראשון) על פטירתו של הרב בן ציון קופרשטוק ז"ל, שהיו שכינוהו "האבא של מירון" בל"ג בעומר לאחר שנדבק בוירוס הקורונה. הרב קופרשטוק היה בן 63 בלבד.

    בהודעה שיצאה מבית החולים הדסה עין כרם נכתב "חולה בן 63 אשר טופל במתחם המחלות המתפרצות בבית החולים נפטר לפנות בוקר. החולה סבל ממחלות רקע משמעותיות. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה".

    ח"כ ישראל אייכלר ביכה את לכתו של הרב קופרשטוק: "אוי לה אמרה מירון כי אבדה בן ציון; יחד עם כל באי היכל הקודש בית רשב"י במירון, נחרד לבנו ושבת משוש לבנו, בהילקח המשמש בקודש במירון, דולה ומשקה, מאכיל ומאיר למאות אלפי ישראל ב'הילולא דרשב"י'. בכל ימות השנה עמד על המשמר, בקור וחום יומם ולילה לא ישבותו לדאוג לכל באי בית ה' העולים למירון הרב בן ציון קופרשטוק ז"ל, אשר נפל שדוד במגיפה אשר שרף ה', בשיא כוחו וגבורתו לעמוד לשרת בהיכל ה' בציון הרשב"י זיע"א".

    הרב קופרשטוק ז"ל עם יבדל"ח ח"כ ישראל אייכלר

    אייכלר הביע תקווה שהרב קופרשטוק ז"ל יהא למליץ יושר לעצירת המגיפה: "מה כאן עומד ומשמש, רבי בן ציון ז"ל, יעלה בכוח החסד לפרוץ דלתות היכלא דרשב"י, להביא זעקת בני ישראל, בארץ ובגולה, הקשורים לתורת הרשב"י, למען יסיר ה' חרון אף ותיעצר המגיפה. "כדאי הוא רבי שמעון לסמוך עליו בשעת הדחק", תורתו מגן לנו הוא ימליץ טוב בעדנו אדונינו בר יוחאי. יהא למליץ יושר על משפחתו המסורה ועל כל מכריו ומוקירי זכרו ויבולע המוות לנצח ומחה ה' אלוקים דמעה מעל כל פנים ויסיר מאתנו נגע ומחלה במהרה".

    "החותם בדמע, ישראל אייכלר בשם כל משפחת הרב מנשה אייכלר זצ"ל משב"ק ציון הרשב"י יובל וחצי שנים במירון".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אוי אוי אוי אוי אוי אוי אוי אוי אוי אוי אוי אוי אוי אוי זה ממש כואב איש כזה יקר בעל חסד עצום מי יתן תמורתו תנצב"ה