63 מכונות הנשמה חדשות תוצרת כחול-לבן

    קובי פינקלר No Comments on 63 מכונות הנשמה חדשות תוצרת כחול-לבן

    מפא"ת ומינהל הרכש במשרד הביטחון סיפקו למשרד הבריאות 63 מכונות הנשמה נוספות, מפס ייצור כחול לבן שהורחב משמעותית תוך ימים בודדים. שר הביטחון, נפתלי בנט: "מדינת ישראל מפתחת יכולת עצמאית בכל הקשור להתמודדות עם הקורונה, זהו אחד מיסודות המאבק בנגיף. אסור לנו להישאר תלויים ברכש ממדינות אחרות. משרד הביטחון וצה"ל ממשיכים לפעול בכל הכוח במערכה מול הקורונה"

    צילום: אגף דוברות והסברה, משרד הביטחון
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד הביטחון ממשיך במאמץ הלאומי לרכש וייצור ציוד רפואי עבור מערכת הבריאות, בדגש על מכונות הנשמה. על-פי מדיניות שר הביטחון נפתלי בנט, להקים יכולות ייצור מקומית, גייסו מנהל הרכש (מנה"ר) והמרכז הטכנולוגי הלאומי למלחמה בקורונה, בהובלת מפא"ת, את חברות פלייט מדיקל בע"מ, באיה טכנולוגיות בע"מ ורפאל, לטובת הרחבת פס ייצור קיים של מנשמים מתוצרת ישראל. במאמץ משותף כבר יוצרו 63 מכונות הנשמה מתוצרת ישראל, שסופקו במהלך בשבוע האחרון למשרד הבריאות, ובשבועות הקרובים ייוצרו מאות מכונות נוספות.

    פלייט מדיקל בע"מ הינה חברה מקבוצת אילקס מדיקל בע"מ, המפתחת פתרונות הנשמה מתקדמים המשווקים בארץ וברחבי העולם. באיה טכנולוגיות מתמחה בייצור מוצרים אלקטרוניים לתעשיות הביטחוניות והרפואיות בישראל ובעולם. במטרה לעמוד ביעדים המאתגרים שהציבה מדינת ישראל מרחיבה החברה את קווי הייצור וקולטת עשרות עובדים.

    סמנכ"ל וראש מנה"ר במשרד הביטחון, אבי דדון: "אנחנו גאים בהתגייסות המלאה של התעשיות הישראליות למשימה הלאומית של ייצור ואספקת מנשמים. השילוב בין תעשיות ביטחוניות, הייטק ורפואי הוא מכפיל כוח של ממש ולא פחות חשוב מכך, מזרים תקציבי רכש למשק הישראלי ומצמצם את הצורך ביבוא".

    ראש מפא"ת במשרד הביטחון, תא"ל (במיל') ד"ר דני גולד: "לתעשיות הביטחוניות שלנו יש יכולות בלתי רגילות לייצר במהירות ובכמויות גדולות כל רכיב, לאמל"ח או למכונות הנשמה ולבטל את התלות ביבוא. אנחנו פועלים להרחיב את שיתופי הפעולה על זה ולהרחיב עוד יותר את קווי היצור המשותפים לתעשיות הביטחון והרפואה".

    אמיר קליינשטרן, מנכ"ל פלייט מדיקל: "פלייט מדיקל מקבוצת איילקס ערוכה בימים אלה לפעילות מוגברת על מנת לספק למערכת הבריאות בישראל את מכונות ההנשמה הנדרשות לעמידה בצרכי חולי הקורונה המונשמים. בעשרים השנים האחרונות התמקצעה החברה בתחום זה, וכעת גאה על האפשרות לקחת חלק בתרומה המשמעותית למערכת הבריאות הישראלית".

    יורם חלילי ואבי ביגון, מנכ"לים משותפים של באיה טכנולוגיות: "אנו נרתמים למאמץ הלאומי וגאים לייצר מכונות הנשמה כחול-לבן, תוך הרחבת מערך כוח האדם שלנו בעשרות עובדים נוספים, במיוחד בימים כל כך קריטיים. כל זאת על מנת לעמוד באתגרים הגדולים שהוצבו בפנינו לאספקת כמות גדולה של מנשמים בזמן הקצר. אנו פועלים יחד עם זרועות הביטחון כדי להבטיח הצלחה מלאה של הפרויקט".

    יואב וקסלר, סמנכ"ל התפעול ברפאל: "רפאל שמחה להצטרף למאמצי הייצור של המפעל ורותמת את נסיונה רב השנים בייצור של כמויות גדולות ובקבועי זמן מאתגרים".

    סא"ל ר', מפא"ת שבמשרד הביטחון: "גאים לסייע במאמץ הלאומי, שאליו נרתמות הן התעשייה הרפואית והן התעשייה הביטחונית, לטובת אזרחי מדינת ישראל בשעה מאתגרת זו. אני מבקש להודות לחברות על המסירות, על העבודה האיכותית והמאומצת מסביב לשעון למען מטרה נעלה זאת".



    0 תגובות