שר הביטחון חוזר לבדוק את המצב בב"ב: "ביחד אנחנו נתגבר"

    קובי פינקלר 2 Comment on שר הביטחון חוזר לבדוק את המצב בב"ב: "ביחד אנחנו נתגבר"

    שר הביטחון נפתלי בנט שלקח את העיר "בני ברק" כפרויקט אישי במלחמה במאבק בנגיף, הגיע שוב לעיר בני ברק ונפגש עם מנהל העיר בפועל האלוף נומה. בנט אמר בביקור: "אוגדה 98 של הצנחנים, חילקו 12,000 מנות חמות לתושבי בני ברק: לקשישים, לאנשי רווחה, לחבר'ה שלא יכולים לצאת מהבית"

    שר הביטחון במהלך הסיור בעיר צילום: משרד הביטחון
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון נפתלי בנט הגיע היום (ראשון) שוב לעיר בני ברק. השר ביקר בחמ"ל המרכזי ופגש את אלוף (במיל׳) רוני נומה, המנהל את מטה המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה בעיר, את גורמי פיקוד העורף ואוגדה 98 הנמצאים בעיר מאז יום חמישי ואת מפקדי חטיבת הצנחנים. השר קיבל סקירה אודות פעילות הכוחות בסיוע לאוכלוסיית בני ברק ועל התנהלות התושבים מאז הטלת מגבלות התנועה על העיר בסוף השבוע.

    שר הביטחון אמר בתום ביקורו בעיר: "במהלך היום בעיר בני ברק, צה"ל, אוגדה 98 של הצנחנים, חילקו 12,000 מנות חמות לתושבי בני ברק: לקשישים, לאנשי רווחה, לחבר'ה שלא יכולים לצאת מהבית. צה"ל ופיקוד העורף ערוכים לפעול בכל עיר שבה נצטרך.
    זה מחמם את הלב. ביחד אנחנו נתגבר על הקורונה".

    הצנחנים נערכים:

    צילום: משרד הביטחון

    צה"ל נערך גם לחלוקת מזון כשר לפסח מיום שלישי הקרוב. בנו סייר במרכז החירום של פיקוד העורף בעיר שם מכינים את האוכל לחלוקה. למרות קצב ההדבקה הגבוה בעיר במשרד הבריאות ישנה אופטימיות זעירה בגלל הרכב האוכלוזייה הצעיר ברובו המוחלט בעיר.

    בנט בסיור בפיקוד העורף בני ברק:

    צילום: משרד הביטחון

    בשעות האחרונות החלה חטיבת הצנחנים להשתלב בפעילות חלוקת המזון לתושבי העיר בני ברק. החיילים תודרכו טרם צאתם למשימה, צויידו בחליפות מתאימות ויצאו על פי רשימות לבתי מאות מתושבי העיר. כתבנו שמע את קצין האגם של החטיבה רס"ן יוני הכהן.

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      למה בנט בלי כפפות

    2. 1

      סתם רוצה להראות שהוא בענינים לפני שמעיפים אותו תיק הבטחון