ראה"מ גינה את ההסתה כנגד החרדים: "הסתה הפרועה, אני מחזק אתכם"

    איתי גדסי 2 Comment on ראה"מ גינה את ההסתה כנגד החרדים: "הסתה הפרועה, אני מחזק אתכם"

    לאחר שיו"ר דגל התורה קרא לראה"מ לגנות את ההסתה הקשה כנגד הציבור החרדי, נתניהו הוציא הודעת גינוי להסתה הקשה. גפני: "אני צדקתי שהסגר ייצור סטיגמה קשה כנגד הציבור החרדי"

    Israeli prime minister Benjamin Netanyahu and Health minister Yaakov Litzman hold a video conference with European Leaders in order to discuss challenges and cooperation between the countries in dealing with the coronavirus COVID-19, at the Foreign Ministry in Jerusalem, on March 9, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ???? ??? ?????? ?????? ?????? ???? ????? ?? ??????? ?????? ????? ???? ???? ??????? צילום: פלאש90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי מתקפת ההסתה חסרת התקדים בערוצי התקשורת כנגד הציבור החרדי בצל המאבק הקשה בנגיף הקורונה. ראש הממשלה בנימין נתניהו הוציא היום (ראשון) הודעה ובו גינה את ההסתה המשתוללת: "אני מגנה בתוקף את ההסתה הפרועה נגד הציבור החרדי, שהפנים את הסכנה ואת הוראות משרד הבריאות".

    נתניהו הוסיף, "מגפת הקורונה לא מבדילה בין חרדים לחילונים, בין ערבים ליהודים. גם אנחנו לא. המלחמה הזאת היא של כולנו. יחד ננצח אותה. אני מחזק אתכם".

    יו"ר 'דגל התורה' משה גפני אמר מוקדם יותר היום, "צדקתי כשאמרתי בשיחת הועידה המקצועית עם ראש הממשלה נתניהו שהסגר על העיר בני ברק ייצור סטיגמה", חשף גפני את המחלוקת בינו לבין נתניהו והוסיף, "אני מצפה כעת מראש הממשלה לגנות באופן תקיף את ההסתה המשתוללת בתקשורת וברחובות". את הדברים אמר בגלי צהל.

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לך ישקרן לך כבר לכלא

    2. 1

      אם אתה מתנער מההסתה אז מדוע אתה סוגר כמעט רק ערים לרשיות הקי סכך אתה גורם שרק כל החרדים התקשורת מדברת.