החל מהיום בדיקות קורונה במרכזי מכבי בערי המגזר החרדי

    עפר גדנקן 3 Comment on החל מהיום בדיקות קורונה במרכזי מכבי בערי המגזר החרדי

    החל מהיום, יום שני יתקיימו בדיקות קורונה ייעודיות במרכזים הרפואיים של מכבי במודיעין עילית, בבית שמש ובערים נוספות. במסגרת הרחבת מערך בדיקות הקורונה יערוך מחוז ירושלים והשפלה בדיקות לגילוי קורונה בתוך המרכזים הרפואיים שלו. בנוסף, יופעל מסלול ייעודי לחברי מכבי בירושלים ובמודיעין • ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי גידי לשץ: " מכבי מובילה בכל הקשור למקצועיות ואיכות ובמסגרת זו מנגישה בדיקות קורונה לאוכלוסייה ".

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסגרת הרחבת מערך בדיקות הקורונה בישראל, תקים מכבי שירותי בריאות עשרות מתחמי בדיקה ייעודים – כאשר מחוז ירושלים יקים מתחמי בדיקה במודיעין עילית, ובית שמש. כמו כן, יפתחו מתחמי בדיקה גם בערים בחולון, בת ים, ראשון לציון, אפרת, מעלה אדומים ולוד. בנוסף, יוקם גם מסלול ייעודי לחברי מכבי בירושלים ובמודיעין.

    הבדיקות יערכו לחברי הקופה הסובלים מתסמינים נשימתיים או תסמיני קורונה אחרים, בשילוב גורמי סיכון נוספים כמו גיל ומחלות רקע ובהתאם להמלצת רופאי מכבי. רק לאחר קבלת ההפניה מהרופא, צוות מכבי ייצור קשר עם המטופל לצורך תיאום תור בחלון זמן ספציפי עבורו. על מנת להבטיח מרחק בטחון בין מטופל למטופל ומניעת התקהלות, לא תתאפשר הגעה ללא תיאום תור מראש.

    עד כה מד"א בלבד היה אחראי על ביצוע בדיקות הקורונה בישראל אך עקב הביקוש הרב לבדיקות והעומס הגדול על מד"א, הורה משרד הבריאות על הרחבת מערך הבדיקות ומעתה מכבי תבצע בעצמה את כלל תהליך הבדיקה: נטילת דגימה באמצעות מטושים, בדיקה של הדגימה במעבדה המרכזית של מכבי ודיווח התוצאות למטופלים חברי הקופה ללא עיכובים מיותרים.

    ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות, מר גידי לשץ: ""מכבי מובילה בכל הקשור למקצועיות ואיכות ובמסגרת זו מנגישה בדיקות קורונה לאוכלוסייה החרדית. מתן

    שירות רפואי לכל הזכאים הינו דבר קריטי במצב של מגיפה מדבקת ובצורך למנוע את הפצת הנגיף. חובתנו וזכותנו במיוחד בזמן זה לעשות ככל שניתן כדי להעניק לחברינו שירות מיטבי ולתת להם את מעטפת הבריאות המקצועית והטובה בישראל. אני מודה לכל הצוות המסור שהתגייס למאבק נגד נגיף הקורונה".

    מרפאות הקורונה הייעודיות יחלו לפעול החל מהיום, יום שני הקרוב י"ב ניסן, (6.4.20).



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      נא לפרסם בכל הארץ
      רינה מצליח אשה קטנה ועלובה

    2. 2

      רינה מצליח שם
      אשה קטנה ועלובה

    3. 1

      לא מספיק שדיבר מי שדיבר שטיות לא הגונות. עכשיו עוד מקבל כל חרדי טלפון.. ממנו לא אמרתי מספר. אמרת אחוז. ויש כאלו אנשים בעולם שמסוגלים לחשב את האחוזים למספרים. ועוד הצדיק את זה ברעיון מרכזי במדיה… אנא תוותר על הצינתוקים. מספיק סבלנו ממך.