ר"ע אלעד פרוש: "לעשות בידוד בבית חרדי זה צחוק מהעבודה"

    אסתי פלד 1 Comment on ר"ע אלעד פרוש: "לעשות בידוד בבית חרדי זה צחוק מהעבודה"

    ר"ע ישראל פרוש בריאיון ל'מהדורה המרכזית' תקף את התנהלות המערכת בבלימת המגיפה, "לוקח מעל 10 ימים לחת בדיקה ולקבל את התוצאה,בינתיים בן המשפחה מדביק את כולם, צריך לשלוף את החולים מהר"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית אלעד ישראל פרוש התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והסביר את הבעיה העיקרית בהתפשטות בנגיף, "בגלל חג הפורים שהתירו להתאסף הוא היה מוקד ההתפרצות. בנוסף חיכו גם הרבה זמן לעשות בדיקות". לדביר פרוש, "מי שיש לו תסמינים חייבים לבדוק מייד ותוצאה מיידית ואח"כ להוציא אותו החוצה אם צריך. כי לעשות בידוד בבית חרדי זה צחוק מהעבודה".

    על סגר אפשרי על העיר אומר פרוש: "אלעד אין לה עיר שקרובה אליה, אלעד הייתה יוצא לכביש 444 רוב התושבים מתניידים בתח"צ ואין תחבורה ציבורית, יש ניידת משטרה בכניסה ששואלת כל אחד שיואצ או נכנס מה מטרתו. העיר ריקה כולם מצייתים. יש הרבה מתנדבים העיר שנותנים מזון ותרופות למבוגרים".

    פרוש הסביר את ההתפשטות המהירה באלעד, "40 נדבקים הגיעו רק מ-5 משפחות. הסגן שלי אבי שטרן היה לו את כל התסמינים וחיכה 12 יום לבדיקה ואח"כ שהוא היה חיובי הוא חיכה 10ימים שיעשו בדיקה לילדים בינתיים כולם נדבקים. צריך להוציא את החולים בזמן. כרגע העיר בשליטה מלאה".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יישר כוח לראש עיריית אלעד אוהבים אותך