עדות מטלטלת מתוך ביה"ח: אנשים לא אוכלים ולא לוקחים תרופות מספר ימים

    אסתי פלד 1 Comment on עדות מטלטלת מתוך ביה"ח: אנשים לא אוכלים ולא לוקחים תרופות מספר ימים

    בנה של חולה שהתאשפזה בתוך המחלקה לחולי קורונה, בעדות מטלטלת הוא מתאר את החוויות של אימו, "אנשים במצב בינוני לא יכולים לזוז מהמיטה, מגישים להם אוכל במרחק רב, וחלקפ פשוט – לא אוכלים במשך ימים". אימא עברה חוויה מזעזעת הוא מספר בריאיון ל'מהדורה המרכזית'

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אריאל עובדיה בנה של הגב' אסתר עובדיה שאושפזה במחלקה לחולי קורונה בביה"ח שיבא תל-השומר בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן מספר על החוויה הקשה של אימו בביה"ח, "מה שאימא חוותה בתל השומר זה מזעזע. היא הגיע לשם לאחר שהיה לה חום וקוצר נשימה. והיו אמורים לאשפז אותה, היא מגיעה והיא רואה אנשים שוכבים במיטות שלהם בחדרים נפרדים, אנשים מבוגרים שאין להם יכולת לעשות משהו בכוחות עצמם", הוא מספר.

    בתיאור החיים במחלקה הקשה הוא מסביר כי "החולים במצב קשה יש להם עזרה צמודה. אבל החולים במצב בינוני הם הסובלים בבית החולים. מכיוון שלהם אין להם אפשרות לעשות כלום בכוחות עצמם, להם מגישים להם אוכל במרחק של 3 מטר והם צריכים להתמודד לבד להגיע אל מקום האוכל ולקחת".

    אריאל מספר כי "אימא שראתה את מה שקורה, קמה ממיטת חולייה והתחילה ללכת בין האנשים ולחזק אותם, אנשים שם סיפרו לה שהם 4 ימים לא אוכלים כלום כי הם לא יכולים להגיע לאוכל שלהם".

    "חולת סרטן סיפרה לאמא כי 4 ימים היא לא לקחה את התרופות שלה, כי היא לא מגיעה  לתרופות שנמצאות במרחק של 3 מטר ממנה". אריאל מבהיר "הרופאים אמרו לה שהם עושים את כל המאמצים. אנחנו אין לנו תלונה נגד הרופאים הם פשוט קורסים".

    "אימא התחילה לעבור בשבת אחד אחד ולעזור לכולם. עד כדי כך הרופאים כבר ברמקול קראו לה ואמרו לה "הגברת החרדית" תלכי לחולה פלוני ותחברי לו את מכונת ההנשמה".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מזעזע אלוקים ישמור