ח"כ אייכלר לצמרת המדינה: "בטלו את הסלקציה כנגד החרדים"

    איתי גדסי 1 Comment on ח"כ אייכלר לצמרת המדינה: "בטלו את הסלקציה כנגד החרדים"

    'דין בני ברק כדין תל אביב, דין ראש העין כדין אום אל פאחם. אם קיים חשש לבריאות באי הכנסת, אני קורא לכם לקבל החלטה מידית על פגרת פסח"

    ח"כ ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
    20:34
    28.03.24
    אבי מימרן No Comments on אבי מימרן במונולוג כאוב: "מדינה קומוניסטית או מדינת היהודים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות ההסתה המשתוללת ברחוב נגד הציבור החרדי, ובנוסף לכך, ההנחיה החדשה לאסור כניסת יועצים פרלמנטריים תושבי בני ברק למשכן הכנסת, פנה ח"כ הרב ישראל אייכלר לראש הממשלה, נשיא המדינה ויו"ר הכנסת.

    "הנני בטוח" מקדים ח"כ הרב אייכלר, "כי לא חשבתם שבעינינו זו סלקציה בריאותית על רקע גיאוגרפי וחברתי, כשם שלא חשבתם על כך שהסגר על בני ברק יתורגם בתקשורת להכרזת מלחמה ומסע הסתה נגד החרדים שהם כביכול מפיצי הנגיף. תארו לעצמכם שהוראה כזו הייתה מכוונת כלפי תושבי אום אל פאחם על רקע חשש כל שהוא, הרי ברור שכולנו נתקומם נגד רעיון זה.

    "מעולם לא אירע שהכנסת נסגרה בפני קבוצה מסוימת באוכלוסייה. במשך למעלה משבעים שנה אין דיונים במליאה בימי ראשון שמא יהיו נוצרים מבין חברי הכנסת שזהו יום השבתון שלהם. בימי שישי הכנסת סגורה בגלל חברי הכנסת המוסלמיים. כל זאת משום שהעיקרון הוא שהכנסת שייכת לכולם. יצוין כי בכל שנה הכנסת סגורה עכשיו לפגרת פסח".

    בנוסף כותב ח"כ הרב אייכלר: "על פי פרסומים יתכן ויוטלו סגרים על ערים ושכונות חרדיות נוספות. לא מן הנמנע שבתוך זמן קצר נמצא את הפרלמנט הישראלי נעול בפני עוזרים פרלמנטריים חרדיים לגמרי.

    "לא צריך ללכת למחוזות רחוקים כדי לדלות משם דימויים לסלקציה מחפירה כזאת. דין בני ברק כדין תל אביב, דין ראש העין כדין אום אל פאחם. אם קיים חשש לבריאות באי הכנסת, אני קורא לכם לקבל החלטה מידית על פגרת פסח עד להודעה חדשה, או לחילופין לבטל את הסלקציה על חרדים מבני ברק" מסיים ח"כ הרב אייכלר את מכתבו.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אין כמו יעקב אייכלר אח שלו הוא תותח