המסגרות של עמותת 'נותנים' במודיעין עילית יפעלו גם בחול המועד

    ישראל רובין 4 Comment on המסגרות של עמותת 'נותנים' במודיעין עילית יפעלו גם בחול המועד

    נותנים כוח להורי הילדים המיוחדים: הפרויקטים והמסגרות של עמותת 'נותנים' במודיעין עילית יפעלו גם בחול המועד

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעמותת 'נותנים' הפועלת בתחום הסיוע לילדים המיוחדים לאורך כל השנה, הרימו את הכפפה והחלו לפעול בשיתוף פעולה עם ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן וצוות לשכתו ומחלקת הרווחה בעיריית מודיעין עילית, על מנת להפעיל מסגרות ייחודיות לימי הקורונה, במטרה לתת להורים ולילדים מענה שיאפשר להם שגרה מסיומת ושעות של טיפול בילדים והכנות לחג הפסח.

    המיזם הראשון שיצא לדרך וצבר הדים רבים היה 'אמץ ילד'. במסגרתו משפחות בעיר מודיעין עילית התנדבו לאמץ לזמן מסוים ביום ילדים מיוחדים ולאפשר להורים שלהם זמן של שקט לטובת הילדים האחרים והשקעה בהתארגנות לחג הפסח. משפחות רבות הצטרפו למעגל הנתינה המקסים והתחברו לעשייה למען הילדים המיוחדים.

    פרויקט נוסף שפעל בהתאם לאישור הרשויות הרלוונטיות היה המועדוניות שהוקמו על ידי 'נותנים' בשיתוף פעולה עם עיריית מודיעין עילית. המועדוניות הופעלו על ידי מתנדבי הארגון שהוכשרו לכך. הילדים שהו מספר שעות ביום במועדוניות וזכו גם לרצף טיפולי וחינוכי שניתן להם בשעות שבהם שהו במועדונית לצד העזרה שהייתה להורים בנטל הגדול שנפל עליהם בעיצומו של משבר הקורונה.

    בנוסף המשיכו ב'נותנים' להפעיל את הפרויקט המיוחד שלהם שפועל לאורך כל השנה ונותן מענה להורים בימי שישי וערבי חגים במסגרת הפעלה לילדים מיוחדים באמצעות מתנדבות שפעילות לאורך השנה עם הילדים המיוחדים. המסגרת נותנת מענה גם לימים שבהם לא מתקיימים לימודים במערכת החינוך המיוחד כמו ל"ג בעומר וכדומה. במועדים אלו מפיקים ב'נותנים' הפעלות מיוחדות לילדים כמו פארקים וכדומה.

    השנה, לאור הנסיבות החריגות ובעקבות משבר הקורונה, יפעלו המסגרות בהתאם להנחיות משרד הבריאות. ב'נותנים' מדגישים כי גם בימי חול המועד ימשכו ההפעלות של הפרויקטים השונים של העמותה במודיעין עילית. בעמותה ביקשו להודות לראש עיריית מודיעין עילית הרב גוטרמן שלא חוסך באמצעים ומשאבים בעזרה וסיוע על מנת שכלל הפרויקטים לטובת הילדים המיוחדים, יפעלו באופן יוצא מן הכלל.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מאור התלמוד אשריכם ישראל!! נשמות טובות !!3>

    2. 3

      מאור התלמוד אשריכם ישראל!!!! נשמות טובות!3>

    3. 2

      כל הכבוד, גם למתנדבים וגם למתנדבות?????