הרכבת האווירית של ציוד מסין: המטוס הראשון נחת בישראל

    קובי פינקלר No Comments on הרכבת האווירית של ציוד מסין: המטוס הראשון נחת בישראל

    מטוס אל על הראשון ברכבת האווירית מסין, כשעליו כ-20 טונות של ציוד מיגון חיוני לצוותים רפואיים נחת הבוקר נחת בנמל התעופה בן-גוריון. המטוס השני המריא הבוקר מסין וינחת בישראל בצהרים. המטוס השלישי עושה את דרכו בשעה זו מישראל לסין

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (שני) נחת בנמל התעופה בן-גוריון מטוס אל על הראשון ברכבת האווירית מסין, כשעליו כ-20 טונות של ציוד מיגון חיוני לצוותים רפואיים. המטוס השני המריא הבוקר מסין וינחת בישראל בצהרים. המטוס השלישי עושה את דרכו בשעה זו מישראל לסין.

    הרכבת אווירית בהובלת מנהל הרכש (מנה"ר) ויחידת השינוע הבינלאומי במשרד הביטחון מונה 11 מטוסים, תביא לישראל במהלך הימים הקרובים מיליוני פריטים של ציוד רפואי חיוני- מסכות, חליפות מיגון, מכונות הנשמה ועוד.

    לרכבת האווירית שותפים משרד החוץ ושגרירות ישראל בבייג'ינג, חברת כימיקלים לישראל ('כיל') ונציגיה בסין, חברת אל על, חברת השילוח הבינלאומי מנטפילד וגורמים נוספים.

    סמנכ"ל וראש מנה"ר במשרד הביטחון, אבי דדון: "הבוקר מגיע לשיאו מבצע שמביא לידי ביטוי תכנון וחשיבה לפתרונות לא שגרתיים בתוך מצוקה כלל עולמית של מציאת ציוד עבור צוותי הרפואה. הפתרון שגיבשנו הוא להקים ראש גשר בסין, לצבור שם ציוד ולהתחיל לשלוח אותו לארץ. לשמחתי זה מתבצע עם חברת אל על ובאופן סמלי עם מטוס 'ירושלים של זהב'. אני רוצה להודות לכל השותפים ממשרדי החוץ, הבריאות, רה"מ, חברות כיל ומנטפילד שפעלו רבות להצלחת המבצע הזה. אנו מצפים לעוד 10 מטוסים כאלו שישלימו את הרכש שביצענו, כדי לאפשר לצוותים הרפואיים בישראל לבצע את מלאכתם נאמנה".

    מנהל חטיבת המטענים בחברת אל על, רונן שפירא: "זה המטוס הוא הראשון בסדרה של 11 מטוסים, רכבת אווירית שמפעילה אל על עם משרד הביטחון וחברת מנטפילד, על מנת להביא ציוד למלחמה בקורונה. אל על ומשרד הביטחון מסייעים לעם ישראל להילחם בקורונה".



    0 תגובות