שר הביטחון: "מרגש אותי לראות את הבגרות והאחריות של הציבור החרדי"

    אסתי פלד No Comments on שר הביטחון: "מרגש אותי לראות את הבגרות והאחריות של הציבור החרדי"

    שר הביטחון נפתלי בנט בריאיון ל'מהדורה המרכזית' התנגד להטלת הסגר גם לערים נוספות, "הייתי בביתר עילית מתנהלים שם למופת מי שלא צריך להיות בחוץ בבית. לא צריך להוציא משפטים דרמטיים במצב בשליטה"

    צילום: פלאש90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון נפתלי בנט התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס למצב בריכוזים החרדיים והטלת הסגר הצפויה ערב החג, "הציבור החרדי פועל באופן מופתי. מרגש אותי לראות את הבגרות והאחריות של כלל הציבור החרדי" שיתף בנט את הערכתו להתנהלות הפנים חרדית.

    שר הביטחון כי הסיבה לסגר, "לצערי הסגר הוא רק על מקומות שאחוז התחלואה גבוה, ובגלל חג הפורים שאז היה מותר להתכנס 100 איש אחוז הנדבקים החרדים גבוה".

    על ההסתה הפרועה כנגד החרדים בגלל הטלת הסדר: "מעבר למה שנעשה בבני ברק אני לא חושב שצריך להטיל כל מיני משפטים דרמטיים. אנחנו משתלטים על האירוע בסך הכל. הייתי בביתר עילית – מי שלא צריך להיות בחוץ הוא לא בחוץ. את החולים להוציא למלוניות. לא צריך להציב גדרות זה לא עוזר וזה נראה רע".

    תפקוד עיריית ב"ב במשבר הגדול: "ראש העיר גילה מנהיגות בזה שידע לזהות שצריך להביא יהודי יקר בשם רוני נומה. והם עובדים בהרמוניה יחד וכך צריך להיות אף עירייה לא נערכה לאירוע בסדר גודל כזה".

    האסטרטגיה יציאה מהמשבר: "המצב בישראל סביר. צריך לגנון על הקשישים כי הם הפגיעים. צריך להפוך את הבדיקה לקורונה למשהו מאוד קל וזמין. שיש לך חום אתה פונה לרופא ומקבל בדיקת קורונה אם אתה חיובי תשב בבית וכך שתבריא תוכל לצאת חסין. הבעייה שמערך הבדיקות עדיין לא נפתח כמו שצריך. אני נלחם בכל הכוח בשביל זה".

    על ליל הסדר מבהיר שר הביטחון: "מי שיצא להתארח בליל הסדר יסכן ויהרוס את כל מה שבנינו פה, ונצטרך להתחיל את כל מערכת ההגבלות מנקודת ההתחלה".



    0 תגובות