"קיבלתי שתי תשובות שליליות ושוחררתי, לפתע מודיעים לי שבסוף הבדיקה יצאה חיובית"

    עמית דניאל 3 Comment on "קיבלתי שתי תשובות שליליות ושוחררתי, לפתע מודיעים לי שבסוף הבדיקה יצאה חיובית"

    חשיפה: חולת הקורונה החרדית מתארת ב'קול חי' מצב קטסטרופלי של טרטור בין גופי החירום השונים, חוסר סינכרון וטעויות קריטיות: "קיבלתי שתי תשובות שליליות ושוחררתי לביתי בריאה. נפגשתי עם 19 קרובי משפחה כשלפתע קיבלתי הודעה שבעצם הבדיקה היתה חיובית ואני עדיין חולת קורונה. זה מחדל עצום"

    Magen David Adom workers wearing protective clothing, as a preventive measure against the coronavirus evacuate a patient with suspicion to coronavirus outside the new coronavirus unit at Shaare Zedek hospital in Jerusalem on April 3, 2020. Photo by Nati Shohat/Flash90 *** Local Caption *** ?????? ??? ????? ???? ??? ????? צילום: פלאש90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אפרת, חולת קורונה חרדית שקיבלה תשובות שליליות ב-2 בדיקות ושוחררה לביתה כבריאה, קיבלה לפתע הודעה ממשרד הבריאות שהבדיקה יצאה חיובית והיא עדיין חולה. בשיחה עם כתב 'קול חי' היא מתארת מצב קטסטרופלי של טרטור בין גופי החירום השונים, חוסר סינכרון וטעויות קריטיות שנעשו בעניינה. הסיפור הלא ייאמן כפי שנחשף הבוקר בקול חי.

    "בתחילת חודש מרץ הייתי חולה והודיעו לי להיפרד מהילדים ולהיות בבידוד בבית", מספרת אפרת "כך הייתי שבועיים. לא עשו לי בדיקה ומסתבר שכבר הייתי חולה והדבקתי את בעלי".

    "אצל חמותי באחת הלילות בעלי איבד את ההכרה ואמרו לו שיש לו קורונה שהשתלטה על הריאה הימנית. שלחו אותו הביתה עם אנטיביוטיקה אחרי שהתעלף 3 פעמים בבית עם חום גבוה. תל השומר שלחו הביתה ואז עשו לי בדיקה וגם לו כי היינו באותו בית".

    "יום אחד הוא אומר לי בבוקר אני לא מצליח לנשום. לקח מלא זמן עד שהגיעו. התחיל לגלגל עיניים. נכנסתי לחדר הרמתי לו את הרגליים ושאלתי אותו שאלות שישאר בהכרה. מד"א הגיעו פינו אותו ואמרו לו שהמצב בסדר. השאירו אותו על כסא בתל השומר כשקר והוא בלי שמיכה".

    "הוציאו אותו לדן פנורמה הוא לא יכול היה לקום ולאכול ולשתות. פשוט לא אכל. לא קם מהמיטה. יש שם זוג בני 90 עם כסא גלגלים ניצולי שואה שאף אחד לא דואג להם שם".

    "כשהסתיים הבידוד בדקתי עם קופ"ח אמרו לי לצאת שיגעתי אותם ואז העבירו אותה לאחות שאמרה לי בצורה יבשה שיש לי קורונה ועוד כעסה שלא יודעים. אמרה לי לדבר עם מד"א אמרו לי דברי עם קופ"ח אמרו לי משרד הבריאות אמרו לי קופ"ח. אמרו לי לכי למלון דן. הייתי עם בעלי באותו החדר. ראיתי אותו רועד וצמרמורות. הביאו לנו מנה אחת לשתינו והכרחתי אותו לאכול מעט. כל הלילה שמתי לו רטיות על פי היתר של רב שמתי על המצח שיעזור לו. אין מים חמים בכל קומה, צריך לרדת עד למטה במעלית שבת שעכשיו גם נודע לי שיהודי ממלא את המיחם בשבת".

    "כל פעם שהחום היה עולה היה נכנס למקלחות. לי עשו טרטור עד שהביאו לי בדיקות. בעלי עדיין שם אבל במצב ממש טוב והוא עוזר לאנשים שאין להם אפשרות".

    "מוצאי שבת: היה לי 2 שליליות שלחו אותי הביתה. אתמול התקשרו אלי ממשרד הבריאות לצעוק איך אני בבית? אמרתי לה שהביאו לי אישור שאני חסינה ויכולה להסתובב בכל הארץ. אמרה לי טעות. יש לך קורונה. הייתי בשוק. הייתי ליד סבתא שלי בת 90 (שאף אחד לא היה לידה חודש וחצי) והילדים שלי שלא נגעתי בהם חודש. פחדתי שהדבקתי אותם".

    "התקשרתי למד"א אמרו לי את לא חולה לפי המערכות שלנו. קחי מונית או תלכי ברגל לבית שלך. ללכת ברחוב כשאני חולת קורונה. הלכתי המון. עכשיו אני חולת קורונה. בבית. אין לי ברירה אלא להיות עם הילדים כי אין מי שיהיה אתם כעת".

    "אם יפנו אותי עכשיו אין לך מה לעשות עם הילדים. הם יכולים לסכן את ההורים שלי ואת חמותי. אני שמרתי על המשפחה שלי בריאה עכשיו הם יכולים להיות בסיכון בגלל הכשל של פיקוד העורף ומשרד הבריאות. רופא המחוז של הקופח עשה טעות שכתב. קופת חולים לאומית (המערכת מנסה להשיג את תגובתם, באם היא תישלח נפרסמה מיידית) גם במלון דן בשביל לעשות בדיקה צריך לדבר עם קופת החולים צריך לריב כדי לקבל בדיקה אם לא מתעקשים לא מקבלים. טרקו לי את הטלפון עשרות פעמים".

    "אבסורד נוסף, בעלי קיבל היום תשובה שלילית על בדיקה שלכאורה עשה אתמול. הוא לא עשה. אם היה חסר אחריות הוא יכול להיות כמעט משוחרר עם קורונה מאובחנת! מי יודע מה קורה מעבר?!".

    תגובת משרד הבריאות: "מתוך הבנה לצרכי הקהילה החרדית יזמנו מענה ייעודי לשהיה של חולים במסגרות מתאימות. מלון דן הוא אחד מהם. אנו מודעים לקשיים הקיימים במתן שירות בשל עומס ומחסור חלקי בכוח אדם רפואי ועושים מאמצים לתגבר את הצוותים מסביב לשעון".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      הפעם הוכחתי לדעת שאסור לסמוך על מד"א או על משרד הטיפשות כפי שהם מקבלים עכשיו בריאות לשעבר , ולמה כי הם ממלא לא דואגים לבריאות אלא לאינטרסיים שלהם ולאנשיהם . בפעם הבא מחייגים לאיחוד הצלה שמספרו 1221 מכל טלפון ולא סומכים על מד"א

    2. 1

      אויי אתה מדבר שטויות
      .
      .משרד הבריאות עושים עבודת קודש