כך זה נראה: ליל הסדר במחלקות חולי הקורונה

    בנצי לייזרוביץ 6 Comment on כך זה נראה: ליל הסדר במחלקות חולי הקורונה

    חולי הקורונה בבתי החולים לא נשאר מאחור וגם הם זכו לעשות את ליל הסדר במתחם המבודד לחולי הקורונה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בליל הסדר בבתי החולים, אחת המשימות הלא פשוטות הוא לארגן ליל סדר למחלקות חולי הקורונה שאין אפשרות לבוא במגע עמם ולעזור להם בהעברת הלילה כפי שיש בשאר המחלקות. חב"ד וארגונים נוספים ובתי החולים התגייסו לארגן שולחנות סדר למופת בדיוק כמו בבית.

    מבית חולים הדסה נמסר:  בשעות אלה נשלמות ההכנות לליל הסדר שיתקיים היום במתחמי המחלות המתפרצות בהדסה עין כרם. זהו המתחם היחיד בעולם בו מותרת התכנסות מרובת משתתפים. סביב השולחנות הערוכים בחגיגיות ועליהם הגדות של פסח ואף ערכות של בית חב"ד הדסה, יתאספו כל חולי המחלקות ונציג בכל מחלקה – יערוך סדר עבור כולם.

    מנכ״ל הדסה, פרופ׳ זאב רוטשטיין: "לגאוותי אנו מאפשרים לחולים היקרים שלנו, הנמצאים הרחק ממשפחותיהם, לחוות ליל סדר אמיתי ולהיות מסובים לשולחן במקום היחיד בעולם שמאפשר התקהלות בימים אלה, במחלקות עצמן. אני שומע מהצוותים על התרגשות רבה שמלווה את ההכנות, הן בקרב עובדי הדסה והןמבקרב החולים. ארוחת החג החגיגית תסמל עבור כולם את המאמץ העילאי של צוותי הדסה להבריאם ולשלחם לחירות אמיתית עם המשפחות בבית".

    משערי צדק נמסר: רגע לפני החג שולחן הסדר ערוך ומוכן במחלקת כתר ג'
    תודה לשפיצר כלים חד פעמיים על התרומה. חג כשר ושמח והמון בריאות מכל עובדי שערי צדק.

    מבית החולים רמב"ם נמסר:  איך מכינים שולחן חג לליל הסדר במחלקה? פעם זה היה פשוט וקל – שולחן, מצרכים, פרחים, הגדות ויין. אבל כאשר מדובר במחלקת קורונה מבודדת שכל כניסה לתוכה מחייבת מיגון קפדני, כבד וחם של הצוות – הדברים פחות פשוטים. אבל ברמב"ם לא ויתרו – אנשי צוות ממוגנים העבירו את הציוד והמזון הדרוש דרך מסלול ההתמגנות. המאושפזים במצב קל יוכלו להסב לשולחן ליל הסדר יחד ולהרים כוסית עם הצוות שצופה בהם מחדר הבקרה. זה מה שהשתנה הלילה הזה.



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      יפה מאד שהכינו שולחנות יפים
      אבל שמעתי מיולדת חולת קורנה שהייתה בהדסה עין כרם שמיד אחרי הלידה זרקו אותה למקום אשר יותר גרוע מאושוויץ מיטה סגור עם ווילונות גברים עם נשים בחדר אחד גדול . בלי שום שירות ויחס מינימום שמגיע ליולדת. בלי שום ביקור של אחות או רופאה .
      המלצה שלה בכללללל מצב אל תלכו לבית חולים תנסו להסתדר בבית. המצב שם קטסטרופה.
      עדיף להביא מילדת לבית ולא ללכת לשם .
      חג שמח .

    2. 5

      כל הכבוד!!! מעריכים את כל השותפים והעוזרים בשביל עם ישראל

      1. כל הכבוד לבחור היקר שערך את הסדר הכי יפה במעייני הישועה. קוראים לו עקיבא אריש, והתמונה הכי יפה זה שלו

    3. 3

      באיזה בית חולים ערכו לשמונה סועדים שצריכים לשתות ארבע כוסות, בקבוקון יין שמכיל כוס אחת??!!