שר הבריאות ליצמן: "הגענו ליעד של 10 אלף בדיקות ביום"

    איתי גדסי 1 Comment on שר הבריאות ליצמן: "הגענו ליעד של 10 אלף בדיקות ביום"

    שר הבריאות שיבח את עובדי משרד הבריאות ושירותי החירום במאבק המשותף בנגיף וההצלחות, שהביאו את ישראל למקום הראשון בדירוג עולמי בין המדינות הבטוחות

    Health minister Yaakov Litzman at a press conference about the coronavirus COVID-19, at the Prime Ministers office in Jerusalem on March 11, 2020. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ???? ????? ?? ??????? ?????? ????? ???? ???? ???????
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבריאות יעקב ליצמן בישר הערב (רביעי) כי "הגענו ליעד שהצבנו לעצמנו לביצוע 10,000 בדיקות ביום לפחות". מדובר ביעד שהציב לעצמו משרד הבריאות, עם כוונה לעלות את המספר באלפים נוספים. השר שיבח את הצוותים הרפואיים, "זו הזדמנות מצויינת לשבח את הצוותים הרפואיים שפועלים מסביב לשעון בתנאים לא פשוטים למען אזרחי ישראל. נמשיך במגמה זו בכל הכוח, בעזרת השם".

    השר ליצמן סיפר על הדירוג הגבוה אותו קיבלה ישראל בטיפול במשבר: "מגזין פורבס מדרג את ישראל כמדינה הבטוחה ביותר בעולם מנגיף הקורונה, ובמקום 8 במידת יעילות הטיפול במגיפה. זה לא היה קורה ללא מסירות הנפש שלכם, רופאות ורופאים מסורים, אחיות ואחים, אנשי מקצועות הבריאות, אנשי כוחות הבטחון והמשטרה, עובדי משרד הבריאות, וכל העוסקים במלאכת הקודש במערכת הבריאות".

    ליצמן הוסיף, "במיוחד אציין לשבח את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ראש המל”ל מאיר בן שבת. ואת העומדים בראש המערכת בשעת חרום זו, מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, המשנה למנכ"ל פרופ' איתמר גרוטו, ראש שירותי בריאות הציבור פרופ’ סיגל סדצקי, ראש מינהל רפואה ד”ר ורד עזרא, וכל הנהלת משרד הבריאות".

    ליצמן שיבח את המשמעת הציבורית במשבר, "אני מלא הוקרה והערכה לכם, אזרחי ישראל היקרים, שמתמודדים בגאווה ובעוז בתקופה קשה ביותר, רובם המוחלט נשמעים להנחיות ושומרים על הוראות משרד הבריאות שמטרתם מניעת התפשטות התחלואה, ומשמעותם הצלת חיי אדם. תודה אישית לכל המתעניינים בשלומי. ברוך השם אני ורעייתי בטוב ומרגישים מעולה".

    ליצמן שב והבהיר "זו העת לחזור ולהדגיש כי החובה מוטלת על כל אחד ואחת להמשיך ולשמור על כל ההנחיות כדי שלא נגיע לסכנת חיים בהתפשטות הנגיף חלילה".

    שר הבריאות שלח את תנחומיו למשפחות הקורובנות, "אני שולח תנחומים למשפחות הנפטרים, וברכת רפואה שלימה לכל החולים. כולנו איתכם בשעה קשה זו".

    בסיום דבריו איחל השר, "מאחל לכל עם ישראל קיץ בריא ומוצלח. לחוגגים את המימונה, מהבית כמובן, נברך בתרבחו ותסעדו. אל תצאו מהבית ובמקרים חיוניים שהותרו בחוק, רק עם מסכה על הפה והאף. יחד ובאחדות בין כל האוכלוסיות והמגזרים, ננצח את הנגיף ונחזור בקרוב לשיגרה בטוחה ובריאה, אמן".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נחמן: ממש לא משמח ומרגש?????