למרות התנגדות משרד הבריאות: דרעי הנחה להכין תו תקן למשפחתונים

    איתי גדסי No Comments on למרות התנגדות משרד הבריאות: דרעי הנחה להכין תו תקן למשפחתונים

    בצל אישור להתארגנויות משפחתיות לשמירה על ילדים, דורש השר דרעי לאשר את פתיחת המשפחתונים

    Shas party leader Aryeh Deri sits next to Prime Minister Benjamin Netanyahu as he speaks during a meeting with Right-wing bloc parties at the Kneeset, the Israeli parliament in Jerusalem on November 18, 2019. Photo by Hadas Parush/Flash90 *** Local Caption *** ???? ???? ?????? ????? ???? ??? ?????? ?????? ?????? ?????? ???? ???? צילום: פלאש90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בועידת השרים שהתקיימה ביום חמישי בנושא שורת ההקלות במשק, העלה שר הפנים אריה דרעי את נושא המשפחתונים ועמד על כך שהם יאושרו לפתיחה מחדש, במקביל להצעה על התארגנויות הורים שאושרה.

    שר הפנים דרעי הסביר, כי המשפחתונים הם מסגרת מוסמכת של מטפלות מקצועיות המעניקות טיפול טוב לילדים, לא פחות מהתארגנויות עצמאיות של הורים המבוססות על רצון טוב. בנוסף, מדובר באלפי נשים המייחלות לחזור לעבודה כאשר המשפחתונים הם מקור פרנסתם העיקרי.

    יצויין, כי ראש הממשלה קיבל בחיוב את הבקשה וכך גם במשרד האוצר, עם זאת מומחים מסויימים במשרד הבריאות הביעו התנגדות למהלך.

    בשיחה שקיים היום (ראשון) שר הפנים דרעי עם סגן שר האוצר איציק כהן, סגן שר הרווחה משולם נהרי וכן עם חברי הכנסת מיכאל מלכיאלי ומשה ארבל, הוא הנחה אותם להכין מיידית תו תקן עבור המשפחתונים הכולל הנחיות והגבלות מיוחדות, וזאת כדי להשיב את המשפחתונים לעבודה בהקדם.



    0 תגובות