רבני העיר ב"ב: "נכון להתפלל במרפסת או ביחידות" והכללים לתפילה במניין

    איתי גדסי No Comments on רבני העיר ב"ב: "נכון להתפלל במרפסת או ביחידות" והכללים לתפילה במניין

    רבני העיר ב"ב מפרסמים את הוראות התפילה במניין וטבילה במקווה בימים אלו, לאחר הקלות הממשלה. רבני העיר קוראים להחמיר ולהדר בפיקוח נפש, "ההנהגה הנכונה היא תפילה כפי שנהגו עד עתה, דרך המרפסות או ביחידות כל אחד בביתו. וכן להימנע מטבילה קודם התפילה" | ההוראות המלאות

    Ultra Orthodox jewish men cover with prayer shawls pray outside their homes in the Northern Israeli city of Tzfat, April 13, 2020. Photo by David Cohen/Flash90 *** Local Caption *** ??? ????? ?????? ???? ???? ????? ??????? ???? ?????? ?????? צילום: David Cohen/Flash90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רבני העיר בני ברק מפרסמים היום (שני) הוראות ההנהגה בעיר בשל משבר הקורונה וההקלות בקיום מניינים וטבילה במקווה שאישרה הממשלה. בפתח מכתב הדעת תורה מורים רבני העיר כי למרות הקלות הרשויות, "דעתנו, כי מחמת החשש שהציבור יתקשה בקיום כל ההוראות של הממונים על הבריאות הציבור, ההנהגה הנכונה היא תפילה כפי שנהגו עד עתה, דרך המרפסות או ביחידות כל אחד בביתו. וכן להימנע מטבילה קודם התפילה. ואפי' במקום ספק "פיקוח נפש" עדיף להדר ולהחמיר".

    בהמשך המכתב המיוחד שהוציאו רבני העיר בני ברק לתושבים, קובעים הרבנים כללי ברזל למקלים לקיים תפילה בציבור באוויר הפתוח: מספר המתפללים לא יעלה בשום אופן מעל המותר ועדיף מניין מצומצם יותר. תפילין יש להניח ולחלוץ בבית. להגיע מיד בתחילת התפילה ולהתפזר בסיומה ולהימנע משיחת רעים לאחר התפילה.

    בהמשך המכתב במיוחד מורים הרבנים כיצד יש לנהוג בטבילה במקווה בימים אלו למקלים לטבול, מטרת המקווה רק לשם טבילה ולא לשם רחצה וניקיון. רק 3 אנשים ישהו במתחם המקווה ובמרחק של 2 מטר. יש להעמיד מנקה שיחטא את שטח בית המרחץ לאורך כל שעות הפעילות. זמן פעילות המקוואות יתארכו משמעותית לאור הגבלות הכניסה למקוואות.

    המכתב המלא:



    0 תגובות