עלה על טיסה כשהוא חולה קורונה ולא דיווח

    אתר קול חי No Comments on עלה על טיסה כשהוא חולה קורונה ולא דיווח

    הערב מתבררים פרטים נוספים אודות הישראלי חולה הקורונה שעלה על טיסה מארה"ב לישראל כשהוא יודע שהוא חולה ומסכן את נוסעי הטיסה ולא דיווח על כך | הפרטים המלאים

    תמונת אילוסטרציה צילום: יח''צ
    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע שעבר דווח, כי ישראלי שאובחן כחולה קורונה מאומת עלה על טיסה מארה"ב חזרה לישראל, תוך שאינו מדווח לאיש על כך שהוא חולה. הערב מתבררים מעט יותר פרטים אודות המקרה. מדובר בתושב ביתר עילית שעובד בתעשיית הבשר בארה"ב כמשגיח כשרות. הוא עבר כאן בארץ בדיקת קורונה, אבל לא חיכה לתוצאות הבדיקה כמתחייב ועלה על טיסה לניו יורק. כשהוא הגיע לשם הוא קיבל תשובה חיובית והתברר לו שהוא חולה קורונה. כך מספרת כתבת חדשות 12, עמליה דואק.

    לדברי דואק, בגלל שאין לו שם דרך לקבל טיפול רפואי, הוא החליט לחזור לארץ ועלה חזרה על טיסה מניו-יורק לנתב"ג כשאינו מעדכן את אנשי הצוות במטוס שהוא חולה קורונה מאומת. בעוד הטיסה באוויר, המשפחה שלו בארץ מעדכנת את משרד הבריאות.

    הוא נחת אתמול בבוקר בנתב"ג והורד מהמטוס באמצעות צוות מד"א והועבר לבידוד. יתר הנוסעים בלאו הכי עברו לבידוד במלוניות משום שהם נחתו מארה"ב, אבל באופן חריג גם צפויים לקחת לכולם בדיקת קורונה. לפי עדכון שעבר למשרד הבריאות, הרשויות בארה"ב החליטו לשלול לאותו אדם את ויזת העבודה.

    במשרד הבריאות מתכוונים להגיש נגדו תלונה במשטרה. גורם במשרד הבריאות אמר לחדשות 12: "זה מקרה מהחמורים שראינו. אי אפשר לעבור עליו לסדר היום".



    0 תגובות