‏דיווחים בסוכנות הידיעות הסורית על תקיפה ישראלית בדמשק

    אתר קול חי No Comments on ‏דיווחים בסוכנות הידיעות הסורית על תקיפה ישראלית בדמשק

    בהמשך לגל הדיווחים על פעילות ערה של צה"ל בסוריה ובלבנון בתקופה האחרונה: בסוכנות הידיעות הסורית דווח לפנות בוקר על תקיפה ישראלית בדמשק. בסוריה טוענים כי הטילים יורטו

    צילום: ויקיפדיה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סוכנות הידיעות הסורית הרשמית 'סאנא' דיווחה על תקיפה ישראלית לפנות בוקר (שני) באזור דמשק. לפי הדיווח, מספר טילים ישראלים שוגרו מאזור שמי לבנון וחלקם יורטו לפני שהגיעו למטרתם על ידי מערכות ההגנה האוויריות של צבא סוריה.

    על פי דיווחי של הטלוויזיה הסורית מאוחר יותר הבוקר, שלושה בני אדם נהרגו וארבעה נפצעו, בהם ילד, כתוצאה מנפילת רסיסי טילים בתקיפה בפרברי דמשק לפנות בוקר.

    ייצויין, כי התקיפה הלילה היא התקיפה הרביעית בתוך פחות מחודש שמיוחסת לישראל על אדמת סוריה. זאת לאחר שב-31/3 דווח על תקיפה שמיוחסת לישראל באזור שדה התעופה א-שעיראת במרחב חומס, ב-15/4 דווח על תקיפה שמיוחסת לישראל נגד כלי רכב של חיזבאללה בגבול סוריה – לבנון, ב-20/4 תקיפה שמיוחסת לישראל באזור תדמור, פרברי חומס וב-27/4 – תקיפה שמיוחסת לישראל באזור דמשק.

    כזכור, במהלך ראיונות שנערכו עימו לאחרונה חשף שר הביטחון נפתלי בנט כי ישראל ממשיכה בפעילות ערה לדחיקת איראן מסוריה, בנט אף רמז כי ישראל מבצעת פעולות התקפיות ולא הגנתיות בלבד. "תהיו עם אוזניים ערניות לדברים ואתם תראו או תשמעו. לא רק שאנחנו ממשיכים לבלום את ההתבססות האיראנית בסוריה, אנחנו עברנו חד משמעית מבלימה לדחיקה החוצה", אמר בנט.



    0 תגובות