לפיד: נעזור לנתניהו להפיל את גנץ: ליברמן: "מקווה שזו בדיחה"

    איתי גדסי 4 Comment on לפיד: נעזור לנתניהו להפיל את גנץ: ליברמן: "מקווה שזו בדיחה"

    יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הטיל פצצה בוועדה המסדרת במסגרת הדיון בהצעת חוק יסוד הממשלה והבהיר כי לו יתחשק לנתניהו לבטל את הרוטציה, האצבעות של מפלגתו מובטחות לו לבטל את חוק הרוטציה ברוב של 75. ליברמן נלחץ מהודעתו של לפיד. בנוסף לפיד תקף גם את אשכנזי שלא רץ לקחת את תיק הבריאות

    צילום: פלאש 90
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנקמה של לפיד: יאיר לפיד השתתף היום (שני) בדיון בוועדה המסדרת בהצעת חוק יסוד הממשלה, לפיד הפתיע את הנוכחים שהציע לביבי את עזרתו בהפלת גנץ, "בכל רגע נתון שלא יתחשק לביבי לקיים את הרוטציה, כל מה שהוא צריך לעשות זה לבוא אלי ולהגיד אנחנו רוצים להחזיר את החוקים האלה לנוסחם המקורי, ואני רוצה להגיד לכם משהו לוועדה הזאת – אנחנו נגיד כן" זרק לפיד את הפצצה בחדר.

    לדבריו, "אנחנו נסכים להחזיר את החוקים האלה למקור ותסתדרו כי יש לו 75. למה? מפני שאנחנו מכבדים את הדמוקרטיה והחוקים האיומים והמבישים והמבזים האלה צריכים להתבטל" הבהיר לפיד.

    לפיד המשיך ותקף גם את הצלע השנייה בכחול לבן, "אני לא ראיתי את שר החוץ בזום, גבי אשכנזי, רץ כל כך מהר לקבל את משרד הבריאות שכרגע התפנה, העיקר שאתם מוכרים לעצמכם שבגלל מצב החירום הלאומי החלטתם להיכנס לממשלת נתניהו החמישית. אפשר לקרוא לה בכל מיני שמות, ממשלת אחדות זה לא, ממשלת חירום זה לא, זחלתם לממשלת נתניהו החמישית" אמר לפיד.

    שותפו הפוליטי החדש אביגדור ליברמן לא אהב בלשון המעטה את דבריו של לפיד בוועדה וכתב בתגובה, "הופתעתי לשמוע את הצהרתו של לפיד להצלת נתניהו על חשבון גנץ. אני מקווה שהדברים נאמרו בבדיחות הדעת או הוצאו מהקשרם" כתב ליברמן.

    לפיד שככל הנראה נבהל מהודעת ליברמן מיהר להגיב וכתב: "‏‎איווט, ככה אתה מכיר אותי? אין לי שום כוונה להציל את ביבי. היחיד שהציל אותו זה בני גנץ" האשים לפיד את גנץ והבהיר כי "אם עוד שנה, אחרי הקורונה, תהיה לנו אפשרות להפיל את הממשלה, ברור שנפיל אותה".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      הקנאה והתאווה והכבוד מוציאין את האדם מן העולם

    2. 3

      זה כל כך מדהים !
      תמיד אחרי המילה לפיד באים המילים : להרוס לשבור לקרוע לעצבן להעליב לבזות לשלול רק לעשות רק רע כל היום !!! מסכן האיש הזה מדבר פעם מילים נחמדים רגועים טובים שעושים טוב , ממש לא נראה לי . אני מבין למה הוא קוצר פירות של אכזבה וייאוש .